Hej!
Oj, oj, stukade armar, svinkoppor och virus...Krya på alla!
Fluffiga: Skönt att armen verkar bra. Man gör väl ändå inget åt en spricka eller? Inte för att jag vill negligera hans ev skada men att du kanske inte behöver vara så orolig?
Peak: Har ingen erfarnhet av svinkoppor men sår i flera veckor verkar ju inte så bra...? Jag skulle, som du, kontakta vc...
mariaw skrev 2010-01-04 21:28:03 följande:
Anton: Barnen har lekt en massa med gunghästen, idag ryktade Ebba hästen med en diskborste och gav den grönsaker i trä...
Åh, vad gulligt

Den är sååå fin! Det är så roligt med tjejer tycker jag nu. Jag har alltid trott att jag skall få- och "velat ha" pojkar *fniss* men när det nu blivit tjejer så är det så coolt. De två yngsta är otroligt tajta och berättar för oss om den andres behov om vi inte fattar snabbt nog. De pussar och kramar varandra varje dag efter dagis som att de inte sett varandra på år...åh, gullungar

Prinsessan Leia skrev 2010-01-04 23:46:23 följande:
Malin, jodå jag lever...värsta är hostan. Så envis men bättre. Gör tom ont i huvudet men nu kräks jag
iaf inte av hostattacker.. men kroppen är helt slut min läkare frågade bara jobbar du på samma ställe än..mm sa jag då ruska hon på huvudet. VILA ELIN VILA...men jag får så dålig samvete...och rädd för att få sparken om jag är hemma..får se om jag sparkar mig i baken o åker in i morrn. Som det känns nu skulle jag kunna sova en hel månad. Hjärtat blir ju så ansträngt oxå, tydligen finns d ingen medicin som funkar på denna hemska virus som attackerat mig Gulligt att du tänker på mig!!!! Hoppas du har haft det bra, ni andra oxå Suttit och kollat hotell med maken, firar ju 10 årig förlovningsdag snart..fundera på att åka iväg en natt ensamma men sen kom ju suget på att låta tjejerna få följa med...svårt det där
Nej vadå sparken?! Vi bor väl i Sverige! Du kan väl inte få sparken för att du är sjuk? Är du timanställd eller? Åk inte! Det är inte värt en hjärtmuskelinflammation för att vara "duktig" en dag. Är man sjuk så är man, det är inte en samvetsfråga=order!

Jag har nog missat vad är du för sjuk? Svininfluensa...eller?
Nej men nu skall jag verkligen försöka sova igen...