Vita hem
Johanna: Vad fint och fräscht det blir i köket! Jag tycker hyllor Ni kan ju sätta spots under dem också...?
Johanna: Vad fint och fräscht det blir i köket! Jag tycker hyllor Ni kan ju sätta spots under dem också...?
Pums: Så tråkigt med din morfar! Förstår att du tänker extra på honom nu då... Alla har vi väl varit mer eller mindre utsatta för sorg. Tänker på dem när situationer som påminner kommer upp, då och då. Min bästa kompis när jag var tonåring dog bara 16 år gammal när jag var 16, henne tänker jag på nästan varje dag...
Miss Goldie: Om silver och svart går bort så är väl glaset ett bra alternativ. Det enda jag skulle vara orolig för är att det skall kilas in "skit" under skivan så det blir irriterande att hålla rent. Annars kan det se fräscht ut!
Johanna: Kolla på det här köket lite längre ner på sidan (om det nu går att komma inte eftersom blogger strular så in i h-e!)
vittochbrett.blogspot.com/
Hyllor och de där fina glasbehållarna...det ÄR ju fint alltså
Peak: Ja sten låter faktiskt snyggast och mest praktiskt? Vi hade ljus marmor runt vår kakelugn när jag var liten kom jag på...
etiketter kök, sommar...
Åh, det här hade jag velat ha till tjejernas rum om det bara varit närmre...
www.tradera.com/Skank-Postsorteringsskap-Gammalt-i-furu-auktion_100660060
Hej på er! Oj, vad ni skriver...eller jag är dålig på att läsa...
Numberone: Suck, ja, svärfäder...jag vet ju inte hur han sa det men han menade nog inte så illa. Ett generationsbundet skämt antagligen...du får väl dra till med något liknande nästa gång han försöker sig på något traditionellt kvinnligt Sist jag var hos svärfar började jag tvätta fönster när han var ute och handlade...det tyckte han att jag genast skulle sluta med eftersom det kunde bli repor...eehh, sure thing "gamgubbe" sitt där och försök titta ut genom dina skititga fönster då
(sa jag inte...men tänkte)
Miss Goldie: Det är ju något speciellt med kakelugnar...jag vet inte om du sett mitt inlägg från min väninnas hus, hon har många kakelugnar om du tycker att det är roligt att titta Snäll mamma du har!
Prinsessan Leia skrev 2009-11-01 20:24:23 följande:
Hej alla pyssliga! Så tråkigt att se att så många är sjuka...Krya på er och era barn! Hur går det med katten Pums?
Så underligt det där med testerna på svininfluensan... nej jag tycker inte att det är lämpligt att en rådgivande sjuksköterska skrattar åt en orolig patients frågor... För övrigt är det inte sant att de "slutat" att testa..möjligen på den mottagningen. En kompis har precis legat isolerad med Tamiflu insatt innan de fick svar på om det var svininfluensan... Det var det nu inte... Det är en sån röra med den här influensan så det är inte klokt! Min äldsta dotter blev också testad efter lite tjat från min sida...hon hade det inte heller fö. Vi kommer att vaccinera oss nu. De läkare vi känner rekommenderar det och det räcker för mig!
Mitt huvud är fullt av ideér men utmattningsdepressionen sätter käppar i hjulet för att få något gjort så dagens inlägg i bloggen är ett riktigt soffliggarinlägg...vackra män, *hahaha*
Enjoy:
www.noamajahemma.blogspot.com