Vita hem
Hej!
Har legat inlagd med Agnes på sjukhus... är nu hemma på permis. Lillan har en envis feber som håller sig mellan 38.8 - 40 grader och vill inte gå ner. Suck!
Hej!
Har legat inlagd med Agnes på sjukhus... är nu hemma på permis. Lillan har en envis feber som håller sig mellan 38.8 - 40 grader och vill inte gå ner. Suck!
Villa:
Ja det får vi hoppas, det kom i måndags så nåt skit är det men de hittar inget mer än att hon har lite förhöjda infektionsvärden. Glad att vara hemma för att vara på isolering va inget skoj...
SÅ nu har vi varit och tagit nya prover.... Det låg på 79 så det är på väg åt rätt håll. De kollade uvi och sen röntgade de även lungorna....Vi blev hemskickade på permis eftersom hennes allmäntillstånd var mycket bättre. Det är bara på febern som man ser att hon är dålig och lite lite i ögonen och så klart att hon inte är så pigg på att äta massor. Men vi får se imorn och hoppas att febern släpper....
Hej igen!
Vi var bara en natt men det var tillräckligt... Hoppas innerligt att vi inte behöver komma dit igen... Har bott tillräckligt på sjukhuset med Ellen...
Idag kom nya tyger så imorn hoppas jag på att lilla A vill sova så jag får lite egen tid att sy på....
pums:
usch har det inte gett sig för kissen ännu... stackarn.
Gaah jag håller på att bli fullständigt galen... Agnes äter inte och sover inte så dagar och nätter är kaos. Hon äter ca 40-60 ml sen blir hon jätte arg och vägrar.
Mina svärföräldrar är här och igår frågade jag svärfar om han kunde hjälpa till att sätta upp panel på väggen här hemma. Jo visst kunde han och Anders göra det, men då blir det bara på kvällarna som de kan jobba när A kommit hem från jobbet så jag sa ne men det kan väl vi två hjälpas åt med... Då skrattade han bara och sa att nee det får nog anders göra, du kan väl inte snedsåga.... SÅ JÄVLA ARG BLEV JAG!! Jag kanske inte kan snedsåga men då kan väl han göra det och sen hjälper jag att hålla när panelen ska skruvas fast men neee det skulle ju anders hjälpa till med. Är jag helt värdelös?! Jag kan faktiskt också saker.... annars lär jag väl mig?!?!?!