Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone
    Mimmi 71 skrev 2009-12-03 11:53:28 följande:
    Då är det bäst att lägga ned för annar blir det bara fel
    blivit fel typ 7 ggr nu så jag är nog lite för trött i tänket för att sy idag. Vill egentligen åka till ikea så mina tankar är ju redan i butiken, planerar å skriver en liten lista på vad jag ska shoppa.
  • numberone
    Mimmi 71 skrev 2009-12-03 13:09:49 följande:
    Känner igen mig - jag har redan påbörjat min lista för Ikea-besöket som blir nästa helg när det är julklappsshopping som gäller. Några klappar till mig själv på Ikea får det nog bli
    jag gillar de där julklapparna som jag köper till mig själv... hihi!
  • numberone

hej tjejer! jag fick verkligrn inte gjort hälften av vad jag skulle idag, fick inte tummen ur. hoppas på lite mer av morgondagen trots att vi har båda barnen hemma. Hoppas att Ellen har en bra dag... Några brädor ska målas, nån kaka ska sys och det skall kollas på tapeter... puh!

• numberone

ARi:

Hantverkare är hopplösa... thats it!! STäll in dig på att de kommer fara å flyga och inte arbeta hos er så strukturerat och planerat som du tror. Jag trodde aldrig vi skulle bli klara här hemma, fasar för vårt gigantiska utbygge ... huua!!

• numberone
    Daggdroppen skrev 2009-12-08 15:23:07 följande:
    Ha ha, det vågar jag inte nämna! Ingen inredningsblogg, men typ blondinbella fast morsa Men men... Min kloka mormor skulle säkert ha några ord som skulle lugna ner mig Det blir ljuuuusare snart
    är de PW??
  • numberone
    mage06 skrev 2009-12-08 15:41:19 följande:
    numberone: Hej hur går det med allt?! Du använder verkligen dina schabloner du, mina ligger mest och ser fina ut Tänkte också på PW Jag läser inte hennes blogg men har varit inne någongång men hon är väl ok, eller?
    JA  I LOVE shablonerna.... Mina låg länge innan jag fick fnatt... Börja inte!!

Jag gillar itne PW alls... för mig är hon toooo much!!
  • numberone

Fler än jag som börjat tänka på mat till nyårsafton. Vi har tänkt att bara vara vi två i år igen. Det var så mysigt förra men jag kan inte komma på vad vi ska äta. Några förslag... Det ska vara festligt men ganska enkelt att tillaga.

• numberone
    Tjock kulan skrev 2009-12-11 11:15:42 följande:
    TjenixenAndra omgången pepparkakorn är gräddade och i morgon blir det lussebulls bak inför lussandet hos mor o far föräldrar på söndag . Men oj vilken stor liten dam Ellen blivi tyckte det var nyss som hon var liten bebbe. Hur går det med lillasysters skrikande?
    tack, ja hon är stora tjejen å lillasyster växer ifatt. Mycket bättre med magen så agnes är lugnare....
    LissAnna skrev 2009-12-11 16:14:59 följande:
    Så gullig hon är.
    tack...
  • numberone

Tjockkulan:

Tack! Det var så enkelt å så fint att tårarna bara rann på mig... Kunde inte hålla emot. Fasar för bröllopet sen ... vattenfast mascara är ett måste!

Ja det var ingen dum idé med kort på töserna där, en stor tavla, eller kanske en som är delad i två som liksom ändå sitter ihop...

• numberone

TACK SÖTA NI!!!! Inget stort frieri men vi har bestämt att vi ska gifta oss när vår gigantiska utbyggnad är klar och vi kommit till ro med det och sparat "lite"....

Har haft barnen hemma så mycket att jag inte haft tid att sitta här men nu är det rutin igen i vardagen så nu ska jag hinna mer....

Svar på tråden Vita hem