Vita hem
Äh det funkar inte att sy idag.... nu skiter jag i det.... BLIR GALEN!!!
Äh det funkar inte att sy idag.... nu skiter jag i det.... BLIR GALEN!!!
Något "gammalt" som blivit vitt och jäkligt fräsig om jag får säga det själv!
www.skrotochskruv.blogspot.com
hej tjejer! jag fick verkligrn inte gjort hälften av vad jag skulle idag, fick inte tummen ur. hoppas på lite mer av morgondagen trots att vi har båda barnen hemma. Hoppas att Ellen har en bra dag... Några brädor ska målas, nån kaka ska sys och det skall kollas på tapeter... puh!
ARi:
Hantverkare är hopplösa... thats it!! STäll in dig på att de kommer fara å flyga och inte arbeta hos er så strukturerat och planerat som du tror. Jag trodde aldrig vi skulle bli klara här hemma, fasar för vårt gigantiska utbygge ... huua!!
Tapetseringen går framåt, å skyltar...
Fler än jag som börjat tänka på mat till nyårsafton. Vi har tänkt att bara vara vi två i år igen. Det var så mysigt förra men jag kan inte komma på vad vi ska äta. Några förslag... Det ska vara festligt men ganska enkelt att tillaga.
Liten cp-tomte gör sitt första uppträdande
Min nya bloggplats... lämna gärna en hälsning i bloggen!
En liten glimt på vårt nyrenoverade vardagsrum...
Psst! Vi förlovade oss på tolvslaget på nyårsafton så jag befinner mig i en lyckobubbla ännu....
Tjockkulan:
Tack! Det var så enkelt å så fint att tårarna bara rann på mig... Kunde inte hålla emot. Fasar för bröllopet sen ... vattenfast mascara är ett måste!
Ja det var ingen dum idé med kort på töserna där, en stor tavla, eller kanske en som är delad i två som liksom ändå sitter ihop...
TACK SÖTA NI!!!! Inget stort frieri men vi har bestämt att vi ska gifta oss när vår gigantiska utbyggnad är klar och vi kommit till ro med det och sparat "lite"....
Har haft barnen hemma så mycket att jag inte haft tid att sitta här men nu är det rutin igen i vardagen så nu ska jag hinna mer....