Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone
    Prinsessan Leia skrev 2009-12-01 11:44:18 följande:
    Numberone, visst är det härligt. Vi hann klart vårat vardagsrum precis innan advent!sovrummet kvar men det kan vänta till mellandagarnamåste bara säga att jag älskar bilderna fr barnrummet, sagolikt!!!
    Det är hemskt just nu och jag lider men sen... åååå vad jag ska njuta... hmm om jag bara hade de möblerna jag vill... *sjunger* Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
  • numberone

Är lite ledsen... har tappat bort en av mina favoritbloggar... En tjej som skriver på engelska och har massor av tips "how to".... nån som vet adressen... Hon jobbar på ikea om jag inte minns fel

• numberone
    Tjock kulan skrev 2009-12-02 09:17:44 följande:
    Då har jag missuppfattat, trodde ett fönster i huset skule bytas ut mot dubbeldörrar och sedan skulle altan byggas. Ja ja jag tror ändå att det blir fint med eller utan dubbeldörrar .Fluffiga: oj vad jobbigt, har du talat med personalen om att de får hjälpa honom med påklädningen? kanske det skulle göra saken lite bättre för honom.
    Ja haha jo det är sant.... Det är en altandörr och så en liten smalare "dörr" som man kan vika ut. Fast det blir nog ingen altan där trots allt utan det kommer nog bli en rejäl öppning där när/om vi bygger ut till Ellens rum, träningsrum, badrum och förråd för alla hjälpmedel. Då blir vårt vardagsrum kök istället...

Är lite inne på en grånyans på tapeten, för att få fram det vita mer...
  • numberone
    Prinsessan Leia skrev 2009-12-03 09:54:04 följande:
    funderade på detta i morse då stora tjejen skulle vakna kl 4, hennes tur och få paket i säcken av tomtenvad gör folk här inne egjobba FL SS???
    Jag är nyutbildad högstadielärare i sh och hi för "högstadiet" och sh för gymnasiet men vill inte jobba som det längre. Gjorde dock klart utbildningen eftersom jag var nästan klar, dumt att hoppa av när det var 1 år kvar. Sen jobbar jag nån timme hit å dit på Kappahl
  • numberone
    Prinsessan Leia skrev 2009-12-03 11:28:47 följande:
    jag sitter som säljare, upp och ner som en berg och dalbanaönskar jag va ledig, med bebeis lr vad som helst för nu får jag Inte tiden att gå ihop och har mest ramlat ner i ett svart hål
    Såna där deppsvackor kommer och går tycker jag... man blir helt orkeslös och väl man tagit sig ur det så piggnar man till. JAg tycker ofta det hör samman med om jag har några projekt, hur stora de är och hur många.. blir det för ltie eller för mycket så faller jag ihop... hoppas att du känner dig piggare snart...

Tycker det var vansinnigt snyggt orden du har på väggen över byrån.
Svar på tråden Vita hem