Vita hem
Det ljuva livet skrev 2009-11-23 22:11:29 följande:

Det ljuva livet skrev 2009-11-23 22:11:29 följande:
God morgon tjejer
Här är stjärnorna uppe o fönsterna putsade. Vädert är grått o trist, bvc besök står på schemat idag sen hem och fixa lite advents pynt till entréesidan.Köpte kuddmossa, lingonkrans och tallris igår så det ska bli kul att fixa lite fint med det *om det inte regnar förstås *.
Undrar om ni kan hjälpa mig lite med julklappsförslag. Elsas morfar teroriserar mig om vad han ska köpa till Elsa i julklapp, tycker det är jättesvårt att ge bra tips till honom då Elsa har det mesta hon behöver i klädväg och när det kommer till leksaker från storasysters gömmor. Óch vad ger man till en liten tjej på 4 månader? snälla hjälp mig på bra tips annars komer han väl med en plastig gräll leksak till Elsa....
Ang saffran så älskar jag det, fick dock ge 40 kr paketet på apoteket igår :-0.
VN: Vad fin ny banner du fixat, hoppas ni får en mysig dag i GTB trots ev regn.
Peak: det är Jea som han den bloggen har en underbar butik , blomsterkompaniet.
God morgon
Morgonstund har guld i mun, ja enligt dottern i alla fall som vaknade 05.15 och sa inte sova mer. Ja vad gör man? kryper ur sängen, kokar starkt kaffe, sätter på en Emil film och försöker överleva tills det börjar ljusna ute . I dag blir det pepparkaks bak, lite inhandling av hyasinter o annat plock
.
Sovmorgon hos oss är MAX 06.30 , körde igång pepparkaksbaket 9.00 och kl 10.00 hade Alice tappat sugen på att baka och samtidigt brännt sig på en plåt, ja vad finns att göra trösta, trolla med knäna och sedan avsluta baket själv
Prinsessan Leia skrev 2009-11-28 18:16:03 följande:
Mimmi 71 skrev 2009-11-29 06:47:33 följande:
Villa Nordåker skrev 2009-11-29 07:00:43 följande: