• Peak

Vita hem

någon som har tips på fina klädmärken?
    Jag hittade i dagarna dessa som jag inte sett innan och tyckte de hade fina kläder!

www.memini.no/
    www.chillnorway.com/

finns det inte något märke som är lite likt Odd Molly också till stilen?

• Peak
    mage06 skrev 2009-11-12 23:51:45 följande:
    Peak: Har missat, skall du öppna butik? Barnkläder? Bara fysisk eller nätet också? Spännande och lycka till! Jättefina länkar på kläder jag faktiskt inte sett förut! Underbara bilder och kläder! Jag är ju väldigt kär i "How to Kiss a Frogs" kläder också...
    Jag håller på och kikar än så länge, det är ju en dröm men jag kommer aldrig längre än så..nu har jag börjat kontakta de märken jag vill sälja en en del svar börjar trilla in. Känns som att det hänger på att jag får Ja från ett pat stora till för att det ska bli bra...jag vet inte. Men så är det ju mycket runt omkring, det kostar att fixa i ordning lokalen, och allt som hör den till, blir alldeles matt Ja How to kiss a frog tycker jag också om. OM det blir verklighet vill jag nog koppla en webbutik till den också.
    Juleja skrev 2009-11-13 10:03:18 följande:
    Jag gillade verkligen Chills tunikor! Härligt med lite annat än det vanliga!
    Ja visst var de! Gillade dem också! Barnkläderna är så söta med, men tycker det är svårt att veta hur mycket folk lägger på kläder till sina barn!
  • Peak
    Bellevue skrev 2009-11-13 11:23:07 följande:
    Visst bor du i Kumla? Isf kan du väl försöka hitta nåt märke med sådana där fina kläder i stoooora storlekar....
    japp där bor jag Tipsa om du hittar
  • Peak

har tänkt köpa en ny elvisp och funderar på Dualit, någon som har en sådan? Är de bra?
    Vilka butiker har dem? Trodde de fanns på Cervera men icke...bara för att jag har presentkort där på 1000 kr! Finns de på Åhlens i Sthlm tex?

Hmm nu ska man välja färg bara....svart är ju fin och krom också och creme går ju till allt men så har jag ju en RÖD köksmaskin (á la kopia på KA)

• Peak

någon som kan hjälpa med blogspot? La in en video från youtube, men bilden blev för bred och ligger över sido-gadjet:arna! Hur får man den mindre?
    (kan inte länka till min blogg här)

• Peak
    Pums skrev 2009-11-24 09:29:33 följande:
    Nej, de finns ca tre minuters bilfärd från där vi bor. Vi har en electrolux maskin, lite osäker på märket exakt. Ska kolla upp en länk så kan jag visa. Ska ringa dit nu!
    spännande att höra vad de säger!
  • Peak

tjejer, jag behöver inspiration - ni har ju alla här så bra smak så kan ni inte skriva era favoritmärken, kläder, barnkläder och inredning?

• Peak
    Amelié77 skrev 2009-11-24 14:28:45 följande:
    Kläder till mig själv - blir nog mest VILA, H&M, VeroModa...trist men sant Till Agnes: Lindex, H&M, Name it Jag är inte så mycket för dyra barnkläder. Man betalar bara för märket och inget annat. Har köpt några plagg Me&I och blivit väldigt besviken på deras dåliga passform. Dessutom tycker jag Lindex har likadana fast snyggare mönster på sina kläder. Inredning: House Doctor, Bloomingville, Riviera Maison
    minns jag rätt att du bor i Finland? Såg en del Riviera Maison när jag var där men har inte sett det i någon butik här i Sverige tror jag!? Fina saker ock! Men dyrt?
  • Peak

var inne på stoff & stils hemsida idag och såg vaxdukar i ljusblått med prickar på en bild, men hittar inga på hemsidan Någon som beställt den blå de har? Skulle vilja veta hur den ser ut i verkligheten!

www.stoffochstil.se/Kampange%20sider/Group/Voksduge.aspx

Svar på tråden Vita hem