Mimmi 71 skrev 2009-12-02 14:05:03 följande:
Peak: Mao så känns det som Thailand inte klarar dessa krav även om det vore en dröm. Prismässigt så tror jag pappa skulle gå med på detta (han önksar USA ) men jag tror inte vi vill ta emot så mycket
Nej flyget tar väl minst 10 h så det är ju lite tradigt! Men när vi åkte sist mellanlandade vi i Bangkok så det tog längre tid än så, vår son var ju nästan 3 år när vi åkte (antar att din är mindre

) så vi var också oroliga för flygresan men han sov hela vägen dit och hela vägen hem! På väg hem skulle han få sin kvällsvälling på planet (nattflyg) men han somnade innan vi ens hann upp i luften tror jag så vi fick väcka honom när vi hade fått värma den! Sen sov han tills frukosten serverades när vi flög över Sverige igen! Så det KAN gå bra också

Man hör mest om de som har det jobbigt, ville bara jämna ut lite!
Så även om flygresan kan vara dyrare ibland så är det billigt att leva, vi jämförde tex när våra släktingar åkte till Kanarieöarna med vår resa och det blev nog lika dyrt! Thailand är ju så lätt att boka själv också, man tittar i katalogerna vilket hotell man gillar och bokar sedan direkt på hemsidan och sparar ca 20.000 på att boka själv mot att åka med exempelvis Ving!
Sorry långt inlägg...men tips till er som vill till Thailand, boka själva! Jämförde nyligen reguljära biljetter och boka hotell själv mot exakt samma hos Ving, på 2 vuxna och ett barn skiljde det just 20.000!