Daggdroppen skrev 2010-01-05 08:32:10 följande:
Ingen aning hur svinkoppor ser ut. Men det liknar ju de bilder man sett... Samtidigt så liknar det ju bara typ ett vanligt sår som osårats också... Kan inte hjälpa tyvärr, annat än att jag skulle ringa till läkare. I alla fall för telefontid. Besväras han?
Ja vi har fått en tid i em så man iaf kan få veta vad dedt är och hur vi ska bete oss, svinkoppor är ju tydligen väldigt smittsamt, så nu kanske vi också får det/har det? Och de ska ju inte gå till dagis förrän de är friska, och det vet jag inte när han är!
Pums: jag har lite konstig jobbsituation jag med...Jobbar på bemanningsföretag utan uppdrag just nu, så okt och nov hade jag inget uppdrag men måste vara tillgänglig. Nu har jag fått jobba lite strödagar, mest "skitsaker" som att göra fint på kontoret inför julfesten, rulla ihop papper och sätta ban om, tvätta företagets bilar...sådana förkovrande uppgifter

så man är lite less på det. Men har också planer på att starta eget.
Var till tatueraren igår och hämtade sådan mall som man sätter på innan man gör tatueringen för att jag skulle få se hur den skulle se ut och vänja mig lite...(det är min mans bekant) Så ganska suddigt avtryck...men jag tror jag tar den

Är ju så otålig och vill göra saker på en gång när jag kommer på dem (denna har jag dock funderat på länge hur den ska se ut och har funderat på vart på kroppen jag vill ha en tatuering i säkert 10 år

) och han hade inte tid förrän om 2 månader!