Vita hem
Bläcks för magjsuka och alla andra sjukor för den delen! Krya på er!
Och Leia, sluta stressa! Lättare sagt än gjort, men julen kommer fast allt inte är "perfekt". Höll ju på att få magsår som jag stressade också och till sist bestämde jag mig för att skit samma om vi inte har hemgjort godis och hela faderullan denna jul, hellre en glad och lycklig mamma än en som bara fräser av att hon är alldeles sönderstressad (jag fräser när jag är trött och stressad ) Och nu känns det riktigt bra. Har fått handlat allt idag, så nu ska jag och Ida ut och skotta snö och leka lite ute. Sen städar jag, klapparna blir paketerade ikväll när barnen lagt sig, är rätt så mysigt att sitta och lyssna på julmusik, lite glögg och paketera allt.
Vår vita soffa har vi uppe, där sitts det ju inte lika mycket som i soffan nere, men jag ser det inte som ett problem med vit soffa, som mage redan sa så kan man använda t.ex Klorit på en vitsoffa om den får fläckar på sig värre med en färgad soffa. Nu lag jag en vit pläd lite som skydd på den, passar ju bra dessutom på vintern
God Jul på er allihopa, hoppas ni får en riktigt mysig och fridfull jul utan stress!