Vita hem
någon som har tips på fina klädmärken?
Jag hittade i dagarna dessa som jag inte sett innan och tyckte de hade fina kläder!
www.memini.no/
www.chillnorway.com/
finns det inte något märke som är lite likt Odd Molly också till stilen?
någon som har tips på fina klädmärken?
Jag hittade i dagarna dessa som jag inte sett innan och tyckte de hade fina kläder!
www.memini.no/
www.chillnorway.com/
finns det inte något märke som är lite likt Odd Molly också till stilen?
har tänkt köpa en ny elvisp och funderar på Dualit, någon som har en sådan? Är de bra?
Vilka butiker har dem? Trodde de fanns på Cervera men icke...bara för att jag har presentkort där på 1000 kr! Finns de på Åhlens i Sthlm tex?
Hmm nu ska man välja färg bara....svart är ju fin och krom också och creme går ju till allt men så har jag ju en RÖD köksmaskin (á la kopia på KA)
någon som kan hjälpa med blogspot? La in en video från youtube, men bilden blev för bred och ligger över sido-gadjet:arna! Hur får man den mindre?
(kan inte länka till min blogg här)
ingen som har en film från youtube på sin blogspot här?
tjejer, jag behöver inspiration - ni har ju alla här så bra smak så kan ni inte skriva era favoritmärken, kläder, barnkläder och inredning?
var inne på stoff & stils hemsida idag och såg vaxdukar i ljusblått med prickar på en bild, men hittar inga på hemsidan Någon som beställt den blå de har? Skulle vilja veta hur den ser ut i verkligheten!
www.stoffochstil.se/Kampange%20sider/Group/Voksduge.aspx