Inlägg från: Gummsan82 |Visa alla inlägg
  • Gummsan82

Vem här var det som bytt fästen på sina vita Septim-lampor?

• Gummsan82
    Villa Nordåker skrev 2009-10-20 19:07:40 följande:
    Jag har gjort det, eller rättare sagt maken gjorde det.
    Vad använde ni för andra fästen? Från vilken sorts lampa menar jag, vart köpte ni dem?
  • Gummsan82
    Amelié77 skrev 2009-10-20 18:10:44 följande:
    Kan man göra det? Jag fick ju hem min svarta lampa förra veckan och det där fästet är ju inte direkt snyggt...undrar varför de lagat det då...
    Kolla med Villa Nordåker!
  • Gummsan82

Morrn' da! {#lang_emotions_sunny}

Verkar som om de flesta av och går runt i filmjölk idag. Försökte förklara för Lucas i morse vad dimma är, varför det är dimma. Sa nått om att marken är varm och så kommer det kall luft från molnen... {#lang_emotions_dreamer} Han köpte det iaf!

Isac är ledig idag så vi gör mest ingenting, nja.. jag fixar med tvätthanteringen; sorterar, fyller och tömmer maskiner, hänger, viker... det vanliga ni vet Och han leker på brorsans rum och lyssnat på Jujja & Tomas Wieslander

Skulle lämnat in den färdigmålade spegelramen igår kväll men det var stängt så jag tog vägen förbi loppisen på väg till Ica/posten. Hämtade en 7-armad adventsljusstake och en näver stjärna som jag lagt undan, 40kr/st! Sen blev det två röda emaljerade krukor/hinkar, en lite julig kruka, en stor fin korg, 2 st uppsättningar pepparkakskläder, en vaggvisebok, par extra sulor till Lucas stövlar och 2 st dubbla ringar till ex murgröna. Så jag impulsshoppade för 265kr ca! {#lang_emotions_surprised} {#lang_emotions_tongue_out}

• Gummsan82
    Pärla1 skrev 2009-10-21 20:25:52 följande:
    Först sparar man bilden från tävlingssidan,på typ skrivbordet. Sengår man in i "Anpassa" menyn och lägger till en Gadget, och då väljer man att lägga upp bilden och så finns det ett fält där som man kan skriva adressen till den aktuella bloggen.
    Ahaaaaaa... det ska jag komma ihåg! Tackar!
Svar på tråden Vita hem