Inlägg från: Gummsan82 |Visa alla inlägg
  • Gummsan82

Vita hem

God morgon!
    Trött från gårdagen och stavrundan. Måste ha nya skor! {#lang_emotions_yell} Känns som om skavsår på hälarna är på G och det vill jag INTE ha!

Dom nya pluttarna på stavarna är iaf bättre, inte lika stötiga och håller förhoppningsvis mycket längre än de som var med från början.

Tänkte gå med barnen till ÖF idag, typ mer än ett halvår sen sist... ska bli trevligt!

• Gummsan82
    versan skrev 2009-10-22 08:59:07 följande:
    Åhhh kolla vad gulligt skrivbord. www.blocket.se/vasternorrland/Kommod_och_skri...(och inga av annonserna är mina)
    Oj, fina till mycket bra pris! Kul att se säljare som inte tar tar ut ockerpriset bara för att något är modernt!
  • Gummsan82
    Pums skrev 2009-10-22 15:33:18 följande:
    Har nyss försökt att åstadkommit nån form av dammsugning här hemma med hjälp av min lille vilde. Hur rent det blev det vet jag inte riktigt....men man slipper att gå i de värsta brödsmulorna nu!
    Know the feeling...
  • Gummsan82

Jag undrar om det är någon som vet vart man får tag i tjocka stumpbyxor, typ kalasbyxor? Hittade ett par i Ullared förra vintern men de är lite för korta i benen och de går hemskt långt upp på magen, som om de vore gjorde för gravida. Vill inte ha med ull eller så i, hade ett par men efter en kvart i dem så fick jag panik!
    Tips emottages tacksamt!

• Gummsan82
    Camilla R skrev 2009-10-22 20:17:48 följande:
    Är man lite galen som tittar på julsaker redan nu?? Dessa gardiner var alldeles lagom juliga www.baldershage.se/knythissgardin-god-jul-p-1...
    Åh, jättefina!
    Nej det är inte knäppt, jag köpte som sagt en julstjälna i näver och en el-adventsljusstake i veckan, som jag spanat på sen september! {#lang_emotions_tongue_out}
  • Gummsan82

mage06; alltid kul att kunna glädja någon {#lang_emotions_tongue_out}

Låter lite fånigt att en vuxen vill gå i kalasbyxor men de är sköna att dra runt i om man vill ha kjol eller klänning i denna årstiden. De är ju lite mera hållbara också, går inte så lätt maskor i dem. Tål mao vardagsstökeriet bra!
    Alternativet är ju som sagt tjockare stumpbyxor, typ tights av något slag. Kollade sist jag var på Lindex men de hade inga sånna som jag ville ha.
    Ska kolla Kappahl nästa gång jag för tillfälle.

Nån som vet om de stora pumporan dykt upp i affärerna än? Vill göra en att ha ljus i ute i år! Firar inte halloween men barnen gillar sånna pumpor och det är lite mysigt!
    Ska leta lite inspiration till vad jag ska skära ut!

Svar på tråden Vita hem