Vita hem
Roligt med en fotograf med fantasi
Kram
Jag har också en massa annonser ute nu och masssssssssor med mer som ligger och väntar på att få bli fotade och utlagda. Orkar inte ha för många samtidigt. Ni som får in så mycket pengar, har ni märkeskläder att sälja eller har ni några bra tips? Jag får inte in så mycket. Iofs är jag inte ute efter att bli rik utan vill bli av med kläderna, men pengar är ju aldrig fel.
Kan ni inboxa mig era alias på tradera?
Pums: Det är toppen med tradera! Man kan bli av med det mesta där och man slipper slänga.
Jag har julgardinspanik och ångest. Har aldrig i hela mitt liv haft en julgardin jag varit nöjd med. Och så är jag både snål och fattig! Har ett fönster vid bordet som är 160 cm, tvådelat med mittstolpe, ett över diskbänken som är 80 cm och ett liksom i "gången" mellan diskbänk och skafferi som är 100 cm. Förstår ni vad jag menar med det sista? Längst bort i köket har vi diskbänk med spis och ho och sånt sen är det en gång innan bardisken med skafferi kommer och på samma vägg som bordsfönstret sitter är det ett fönster med element under. Här vill jag endera ha kappa och spänngardiner(?) eller längder för att hindra insyn. I 80-fönstret har vi en hylla en bit nedanför mitten så kappa passar nog bäst där. Har helvita gardiner nu. Tips?
Nu ligger det bilder där, la inte en vy över köket så ni förstår planlösningen