• versan

Vita hem

versan skrev 2009-11-04 11:42:19 följande:
    Ojj! Ska kolla. Ring ring.... Det började med Ont i halsen i svalget, muskelvärk som inte var av denna värld, Armarna & bena blev tunga som bly & VÄÄÄÄRKER,Kändes som om hon lyft skrot en hel dag från morgon till kväll.Ännu mera ont i halsen & en knöl på utsidan av halsen har i dagsläget Konstant i 10dagar nu kännits som om hon blir långsam strypt. (hon har det fortfarande) Ont i ögonen (sveda som om man varit i blåsten utomhus men det kändes kortare perioder från början.), Feber ca 38.6 men då åt hon alvedon maxdos under några dygn. Så den kunde ha varit högre om hon inte hade ätit den.Illamående från början.& hostattacker i 5-6 dagar & en Slemproduktion som var enorm (syrran funderar hur mycket som fick plats i en människokropp,) En hostning så kunde hon få hela munnen full med slem  o då kräks man. Hon fick hugg i hjärtat, svårt att andas, Kan inte ligga ned då känns det som om man ej får luft, Kvävningskänslor som gjorde att hon fick än mera hosta & fick än mera kräkattacker.Känns som om någon sitter på bröstkorgen hela tiden och man kippar efter andan.det håller i sig flera dagar (därav illamåendet).Och hon är fortfarande dålig stackaren.När det har gått 10-11 dagar så måste hon fortfarande äta all medicin för att kunna andas som mollipect, Betapred, Rinexin, Cymbicort, bricanyl, bafucin, tamiflu(åt hon i 10dar),  Sen får hon underhålla med ångande vatten i en kastrull så det öppnar sig i luftrören.
    Hon kom på nu att hon glömde säga: hon hade bortdomningar i tungan.
    Då var hon rädd hon skulle dö eftersom hon samtidigt ej får luft.
    svullna körtlar i halsen & halsbränna.
    Men som ni vet så har hon astma i botten så det kan ju bero på därför att hon blev så sjuk.

Och jag TACKAR GUD ATT JAG TAGIT SPRUTAN.
  • versan

Syrran hälsar om ni får influensa The & honung o massor av mängder.
    Drick konstant hela tiden det underlättar att få upp slemmet & sår känslorna i halsen blir lindrigare.

• versan

gahhha allt jag skrev försvann. suck
    skriver nytt info om årstiden.

• versan

Jag har Handlat redan nu från Årstiden.
    jag köpte 1234 siffrorna som jag ska ha till blockljusen på min adventsarrangemang.

Jag sa Åt Anna på Årstiden Att nu är det nog dax att starta en Webb butik för oss andra som sitter på nätet och shoppar.
    Hon skrattade & höll med dom var precis i startgroparna för det & kommer att starta upp en Webb butik som kommer att öppnas efter Jul/nyår.
    Väldigt trevlig tjej.

Amelié77 skrev 2009-11-04 11:25:38 följande:
    Jag har fallit pladask för en hög svart lykta från Årstiden. Den ser ut som en utelykta men ska vara inomhus. Men VAR finns Årstiden? Är det en kedja med många butiker? Eller kan man beställa på nätet?
    jag passade på att fråga om din lykta.
    Den var vacker.
    Lyktan fanns ej hemma just nu men den kommer hem igen om ca  3veckor - 1månad.
    Kostar 1375:-
    Frakt ca 300-400kr om man vill få den levererad.
    hon kunde ej den exakta frakten så detta var en gissning.
  • versan
    Gummsan82 skrev 2009-11-04 12:29:52 följande:
    Kolla in! www.tradera.com/2-ST-LEKSAKSTELEFONER-TYSK-GE...#picInte min auktion...
    Gud så kultiga.
    Shit dom hade jag budat på om man haft 2 barn.
    vad kul dom skulle ha haft. 
    kommer ihåg syrran & jag hade nåt liknande när vi var små och jisses vad roligt det var.  
  • versan
    Gummsan82 skrev 2009-11-04 12:42:59 följande:
    Ja, jag å min lillsyrra hade också en typ av telefon, fast inte lika  tjusiga som dessa!
    Hehe... Nä vi hade röda vanliga men med ljud i Och en liten lampa som lyste när det ringde & så sa riiing.
    Det var skitkul som barn kommer jag ihåg
  • versan
    versan skrev 2009-11-04 15:57:41 följande:
    Ohhh! Kolla här gud så fint i barnens lilla kök! www.tradera.com/Shabby-chic-Bakbord-och-kavla...Jag fick av min rara svärmor ett sådant här set till våran dotter. Som svärmor hade när hon var liten. :-9 
    hehe... skulle vara ett på slutet.
  • versan
    Amelié77 skrev 2009-11-04 14:27:23 följande:
    Tack för infon! Hoppas de startar en nätbutik! Jag SKA ha den där lykta!
    Du kan nog redan nu beställa lyktan så kontaktar dom dig när den kommer hem.
    Skulle inte tro det är omöjligt.
Svar på tråden Vita hem