Vita hem

God morgon!
Nu sitter jag på jobbet men skulle mer än gärna ligga hemma o sova. Natten har varit rena kaoset hemma hos oss och båda barnen har varit vakna flera gånger. Känns inte som någon toppenstart på veckan men tur att man inte ska jobba så många dagar :)
God kväll
Jag har ett nytt inlägg i bloggen där jag visar några julklappar.
Fluffiga- stackars lilla William
mwe-Har barnen lekt nå´t med gunghästen?
Hi hi mwe ska det ju inte stå längre MariaW ska det ju stå :)
God morgon!
Vad skoj att det skrivs så mycket :) Jag har lite ont om tid så jag hoppar direkt in i lampdiskutionen.
Juleja-
Jag köpte skomakarlampor på claes Ohlson för endast 99:- styck, vet inte om de har kvar dem men gillade dem verkligen och priset är ju jätte bra. Jag har även köpt en del lampfötter på loppis som jag målat vita.
Ja herre gud det är ju galet kallt ute. Här har det även under dagen idag varit 20 minus. Så nu har jag ett inlägg med vinterbilder i bloggen om det är någon som vill kika.
MalinS-Kul med redigeringsprogram, passade oxå på att ladda ner när du länkade :)
Camilla- Receptet såg jätte gott ut, det ska jag göra till oss när sambon är bortrest på fredag.
LCroft- Åh så mysigt det låter med brasa, tyvärr har vi ingen eldstad alls så jag blir jätte avis. Verkar vara svårt att få tag på ved här omkring nu. Min pappa hade varit runt på massa ställen men det var slut överallt