Snygga lampor! Vet hur det är med aktiva småttingar. Mina killar är verligen super vilda. Vet att alla säger att så är det att ha barn men jag tror ändå mina är vilare än vad varn brukar vara...iaf den minsta som inte ens kan sitta sitt en halv minut, han bara klättrar, går och springer överallt.
Nu är sambon bortrest till lördag eftermiddag och jag har räknat med att inte få ett dugg gjort dessa daar jag är själv med barnen.
Idag ska vi till MariaW på lunch och lek, ska bli jätte mysigt.
Daggdroppen skrev 2010-01-07 07:59:47 följande:
Åh vad jag skulle vilja till ikea också. Men vi har inget i närheten... Jobbigt med tidiga morgnar.Här har vi julledigt än och dygnet lite på skaft. Barnen har varit uppe lite längre och sover följdaktligen lite längre. Oftast till 9, men idag till ca 8.30 (minns att vi är en timme före er). Nu sitter jag med morgonkaffet. Borde börja svänga tillbaka dygnet till rätt spår före tisdag då dagis börjar igen.Idag har jag inte tänkt ut något speciellt, förutom att vara ute i snön mycket. Och typiskt nog visa termometern - 25. Visst har det varit fint väder och jag gillar att det inte är töväder, men liiite varmare skulle det ju gärna få vara. Det har ju varit så där kallt i flera veckor nu...Jag hade annars Tupperware party igår och jag måste medge att det blev en renässans för TW i mina ögon. Det råkade vara bra erbjudanden och bra värdinnegåvor så nu är jag bra utrustad i köket med bra "maskiner" och andra saker. Ska nog visa dem i bloggen då jag får dem! Dessutom är det ju kul att ha hem folk på kaffe Anton: Hoppas denna dag blir bättre än olycksdagen!
Tack, dagen har börjat bra iaf för minstingen sov hela natten utan att vakna och det händer knappt en gång i månaden så det kallar jag tur :)
Jag ser gärna dina TW saker i bloggen