JoJ skrev 2009-10-20 16:24:44 följande:
jag har rätt ont i magen nu därav oron, men än så länge så har jag inte börjat blöda..Har överhuvudtaget varit väldigt öm om magen den senaste tiden mycket därför som jag tror att det gjorde så sjukt ont.JA SERIÖST!! Så skrek jag av smärta och tårarna sprutade automatiskt.. Jag antar att du Nina CC är helt befriad från smärta så länge det är ett barn som vållar den?Vaknar du av att någon slår dig , så reagerar du naturligtvis inte på smärtan förrän du sett att det faktiskt är en vuxen som slagit dig och tål att du reagerar, är det ett barn så känns det naturligtvis inte ett dugg...:SMen för lugna din oro för mitt stackars barn så vaknade han inte ens av detta, han gjorde som sagt detta i sömnen å fortsatte vackert att sova vidare medan jag låg och kved... Men jag väcktes av det skjutande smärtan och reagerade spontant med att ge utlopp för mina känslor, man tänker inte så mycket direkt uppvaknad från djupsömnen....
ja det var ju en jäkla tur det... du fick det att låta så oerhört dramatiskt i TS. ärligt talat så får man använda lite egen logik. om det vore så enkelt att få missfall som en spark i magen av ett sovande barn, så skulle det ofta bli missfall pga det. hur många barn har inte storasyskon? hur överlevde de? för ärligt talat så kommer det bli sparkar i magen under graviditeten av ditt barn.
och näe, jag är inte befriad från smärta men jag ser till att inte i onödan skrämma upp mitt barn. som du fick din TS att låta som.