Inlägg från: kristallen |Visa alla inlägg
  • kristallen

BF Juni 2010!

Tackar för inbjudan !!

Var idag på me&i party och f*n att det ska va så lång tid kvar! Dom hade så söt hängselbyxa med matchande body med sniglar på . Så söt!
    Men jag sa att självklart ska jag ha ett party längre fram .
    Har nämligen alltid gjort så att jag har köpt en ny filt som jag tar med till BB och nu tänkte jag köpa en filt av me&i. Men dom hinner ju ändra så jag ville vänta.

Mår helt okej, känner knappt nåt! Man blir ju lite nervös, men har för mig att jag med min sista började känna av mer runt v 12.

Älskar mina barn och maken också
  • kristallen

När jag berättade för min pappa så vart han skit sur=(. Eller han vart besviken hade han sagt till mamma. Jag har knappt pratat med han sen dess och det är nu snart 2 veckor sen. Lite tråkigt, men jag kör hårt mott hårt! Till saken hör att han försökte få in mig på hans jobb och då tyckte han väl att detta kom olägligt. Men då är det också så att dom har väldigt svårt att komma till skott på deras jobb. Kan gå hur länge som helst utan att man får höra nåt! Så vi kände ju nu att vi ville ha en till nu och varför ska jag behöva vänta med mitt liv för att dom aldrig kommer till skott!
    Så alla reagerar inte med gläde, tyvärr!

Jag måste nog ha väldigt tur, jag har aldrig mått illa under några av mina 3 graviditeter ! Och inte nu heller .

• kristallen
    Vilda Tiger skrev 2009-10-26 10:52:04 följande:
    SummerJag blev hård i magen för en vecka sedan och för att motverka det så gäller det att dricka mycket vatten, käka plommon och undvika vitt mjöl, för MIG iaf. Lycka till! KristallenVilket tråkig reaktion av din pappa! Fy, man vill ju att alla ska dela ens glädje ju!
    Ja det var inge roligt! Men tur att det inte var första barnet jag väntade då hade det nog känts värre.
  • kristallen

Jag har bara ett städjobb på 7 timmar i veckan. Har dock jobbat med ett annat jobb i sommras så jag hoppas på en bra föräldrapenning .
    Och arbetsförmedligen tycker jag inte om så där är jag inte inskriven. Söker jobb på egen hand och ¨får leva med denna lilla lön ett tag framöver.

• kristallen

stina84: Är det så ???!!!! Det måste jag kolla upp! Trodde typ dom gick nåt år tillbaka?

• kristallen

stina84: Jag jobbade hela aug så jag får hoppas på att det gäller iallefall 1 år tillbaks

• kristallen
    stina84 skrev 2009-10-27 09:56:20 följande:
    Jag ska inte svära för det, men har för mig det är så. Tycker absolut det är värt att kollas upp innan så man vet. Jag sitter nämnligen i smama sits som dig...
    Ska absolut kolla detta
  • kristallen
    stina84 skrev 2009-10-27 09:59:57 följande:
    å jag jobbade 20 maj-30 aug. Men tror de räknar vad man tjänat de senaste 12 månaderna och slår ut det på en ungeförlig månadsinkomst. De väljer liksom inte bara den månaden man tjänade mest. Hoppas du förstår hur jag menar
    Japp, ja tror jag hajar
  • kristallen

Jag har ett jätte problem! Jag är konstat hungrig! Och det är inte bra då jag har mycket övervikt
    Men jag försöker att hålla igen när jag äter . Skulle nästan vilja ha lite av erat illamående(lite) .

Hoppas att det lägger sig lite snart och inte på slutet när man är så stor så det liksom inte går i mer än pyttelite

Svar på tråden BF Juni 2010!