BF Juni 2010!
Trevligt initiativ mejola!
Lingontott: Å, blev helt tårögd här. Vilken underbar reaktion från din pappa!
Trevligt initiativ mejola!
Lingontott: Å, blev helt tårögd här. Vilken underbar reaktion från din pappa!
Idag har jag tagit mitt sista gravtest. Nu ska jag slut lägga pengar på det. Haha. Är i v 7+1 och ja, jag får fortf starka plus. Haha. Är vul på torsdag och hälsosamtal på MVC samma dag.
Är nupp gratis numera alltså? Min kompis fick betala 1500:- för 2 år sen. Hon var 30 då. Ska göra nupp också har jag tänkt.
Allt man kan! Och ju fler ggr man får se knodden ju bättre.
Å, nu är jag äntligen hemma. Kan inte surfa FL på jobbet, på gott och ont. Hehe.
Mina bröst ömmar inte så mycket men det slutade de göra för lite mer än en vecka sen, de ömmar lite och jag klämmer på dem så fort jag tror jag är utom synhåll. Haha. Har mått lite småilla emellanåt med det löser sig genom att jag får nåt att äta. Men annars är det fortf bra. Det är ju vad jag tror iaf. Vul på torsdag kl 09.00... Sa till maken imorse att vi måste börja ställa in oss på att det kan vara negativt. Jag vill iaf ha tänkt igenom hur jag kommer reagera, hur vi känner inför det osv. Jag kommer antagligen gråta floder men vill iaf förbereda mig mentalt på det värsta. Medan jag verkligen HOPPAS på det bästa! Ja, den som väntar får se.
Vi har tittat lite på vagn, mest för att vi köpte bil i helgen. Vi tittar på Mutzy och Urban jungle nu men vi får se. Det finns ju en hel del fint!
Jahapp. Fått se ett litet pickande hjärta nu på morgonen. Gyn sa 6+5 (men att det kan slå fel på iaf 5 dagar). Jag tror på 7+3 eller 7+4 för jag VET exakt när jag blev befruktad så klart jag blev lite orolig men nu har jag googlat och sett flera som fått "fel" datering på vul:et. Och att fostret växer i etapper. Men 6+5 plus 5 dar stämmer ju rätt OK iofs så jag ska slappna av lite nu. Maken blev så lycklig och sa stolt "att jag verkade se hjärtat för honom (gyn)". haha. Jag tycker inte jag såg nåt (kände mig som Rachel i Vänner - "I don't see it") men tillslut såg jag det fladdra till!
Skönt. Ett hinder avklarat. Bokat in ett vul till (passar på när jag har frikort) i v 10, de 18 november. Då kan man se armar och ben sa han. HOPPAS lill*n vill hålla ut nu!