Inlägg från: Trojanen |Visa alla inlägg
  • Trojanen

BF Juni 2010!

Nu har jag läst ikapp :)
    Tack för inbjudan!

Jag mår rätt bra fortfarande, får dock avmättskänslor ibland och har då svårt att äta. Har haft lite dille på sallad i några dagar, har precis klämt en påse :o

• Trojanen
    mejola skrev 2009-10-26 21:52:33 följande:
    usch jag börjar bli smånervös, om 2½ vecka så är de släktträff, de blir alltid dricka och de bjuds på rätt bra.min mage är ju redan rätt svullen och jag måste ju tacka nej till dricka vilket ja aldrig gjort innan under den tiden vi vart tillsammans (tex nyår, träffar, firanden) de blir rätt uppenbart, funderar på att säga att ja inte mår så toppen så vill inte dricka. De vet att ja blir åksjuk lätt så kanske kan skylla på de, de är ju ingen lögn i sig haha och de är nästan en timmes biltur dit 
    Kan du inte köra då?
  • Trojanen
    mejola skrev 2009-10-26 22:18:39 följande:
    nä tyvärr inge körkort
    Äsch, det var ju typiskt, men du kan ju äta pencillin eller nåt, då bör man ju inte heller dricka.
  • Trojanen

Jag har bestämt mig för att ringa och byta BM imorgon. Hon jag var till på hälsosamtalet känns inte bra och jag vill slippa dubbelkolla allt hon säger bara för att jag inte litar på henne...

• Trojanen

Nu har jag ringt och bytt BM, känns mycket bättre! Var inga frågor heller om varför jag ville byta utan jag fick bara den jag ville ha, så skönt!

• Trojanen
    Fargoli skrev 2009-10-29 13:07:05 följande:
    Vad skönt! Jag bytte också förra gången jag var gravid, först gick jag till en på den orten jag bor, men hon idiotförklara mig eftersom jag är 18 och går i skolan än, så jag bytte till en annan ort, det var inga problem. Det är skönt att man får välja själv vem man vill gå hos
    Ja det verkar inte vara så ovanligt. Hon jag valde har jag vart hos för något år sedan för att få p-piller och vet att jag tänkte då att blir jag gravid så vill jag träffa henne. Nu får jag hoppas att mitt goda intryck består :)

Så du väntar ditt andra barn nu? Hur gammal är du nu? Det är så himla tråkigt med fördomar!
  • Trojanen

Vi har berättat för familjen och några vänner. Känns skönt att de vet iaf att något inte skulle gå väl, då vill jag gärna ha deras stöd. Alla har blivit riktigt glada så det är ju roligt också!

På sexfronten är det hyfsat, inte lika ofta som innan, men det beror väl mest på att jag är så himla trött... Någon gång i veckan blir det iaf och det är ju bra när vi väl kommer till skott ;)

• Trojanen

Mitt blodtryck låg på 85/60, ok att jag brukar ligga lågt, men inte såhär lågt!

• Trojanen
    mejola skrev 2009-11-10 21:36:35 följande:
    vad kan de göra mot lågt blodtryck?Känner du av de nått eller så?
    Ingenting tror jag, hon konstaterade bara att det var väldigt lågt och undrade om jag kunde stå typ. Men iom att jag mår rätt bra så var det nog ingen fara. Jag har sedan tidigare haft problem med svimningar osv så jag är rätt van och vaken på de tecknena. Risken med lågt blodtryck är väl att man kan svimma osv, det är iaf bättre än att ha högt om jag förstått det rätt.
  • Trojanen
    MaraFara skrev 2009-11-15 22:22:57 följande:
    Fler vars bröst slutat ömma? Från att ha varit ömma å fasta, så har dom nu gått till sitt ursprung, vilket är allt annat än fasta :), å dessutom ömmar dom inte nämnvärt heller..
    Samma här, mina har i princip helt slutat ömma förutom korta stunder ibland. Tycker inte att jag har några symptom alls numer, kanske det som kallas spökveckor?
Svar på tråden BF Juni 2010!