BF Juni 2010!
Nu har jag läst ikapp :)
Tack för inbjudan!
Jag mår rätt bra fortfarande, får dock avmättskänslor ibland och har då svårt att äta. Har haft lite dille på sallad i några dagar, har precis klämt en påse :o
Nu har jag läst ikapp :)
Tack för inbjudan!
Jag mår rätt bra fortfarande, får dock avmättskänslor ibland och har då svårt att äta. Har haft lite dille på sallad i några dagar, har precis klämt en påse :o
Jag har bestämt mig för att ringa och byta BM imorgon. Hon jag var till på hälsosamtalet känns inte bra och jag vill slippa dubbelkolla allt hon säger bara för att jag inte litar på henne...
Nu har jag ringt och bytt BM, känns mycket bättre! Var inga frågor heller om varför jag ville byta utan jag fick bara den jag ville ha, så skönt!
Vi har berättat för familjen och några vänner. Känns skönt att de vet iaf att något inte skulle gå väl, då vill jag gärna ha deras stöd. Alla har blivit riktigt glada så det är ju roligt också!
På sexfronten är det hyfsat, inte lika ofta som innan, men det beror väl mest på att jag är så himla trött... Någon gång i veckan blir det iaf och det är ju bra när vi väl kommer till skott ;)
Mitt blodtryck låg på 85/60, ok att jag brukar ligga lågt, men inte såhär lågt!