Inlägg från: hepalima |Visa alla inlägg
  • hepalima

BF Juni 2010!

majess skrev 2009-10-27 18:26:09 följande:
    Hepalima:har du varit på inskrivning än?Jag har tid den 13 november.Vi kanske möts i hallen
    Jag har varit där i dag för att bli sjukskriven, skall tillbaka den 11 november. Synd annars kunde vi hälsat på varandra. Fast det kanske kommer fler tillfällen.
  • hepalima
    Sussilago skrev 2009-10-27 18:49:28 följande:
    Här är det dåliga nyheter. Blött som bara den idag. Och ja med klumpar i. Har fått en tid hos gyn på torsdag em för att kolla hur det ligger till.. Är själv hemma och tårarna rinner o rinner o rinner.....
    Stackare! Jag håller tummarna att allt går bra för dig.
  • hepalima
    Kamikazee skrev 2009-10-27 19:19:29 följande:
    hempalina och majess - går ni också på BMG? Jag ska dit nästa vecka, på torsdag för inskrivning. Är i v 7 nu. Jag har för mig att BMG inte gör könsUL förrän i v 25, just för att de inte vill bli utnyttjade av de som kan tänka sig abort om könet på barnet är "fel".Jag ska till Sahlgrenska och göra ett UL imorgon (eller VUL) och se om det finns ett foster i magen. Men med tanke på att jag i dag legat över toan vid ett antal tillfällen och illamåendet enbart blir kraftfullare så skulle jag bli förvånad om det inte fanns något. Fast det är klart, fostret ska ju inte bara leva, det ska ju vara friskt också.
    Ja jag kan ha fel, möjligt att det va vecka 25. Lycka till imon:) Är det ditt första barn?
  • hepalima
    Joggi skrev 2009-10-28 14:14:35 följande:
    Ja jag är oxå lycklig över att sambon finns=) Han är guld värd, städar, lagar mat och tar hant om mig..
    Samma här! Hade inte klarat detta utan min sambo.
    Jag har redan tagit sprutan, och är nöjd över mitt beslut, dom hade ju aldrig tillverkat sprutan om det vore farligt för människan..
  • hepalima
    Catarina skrev 2009-10-28 14:21:25 följande:
    hepalima: vilken vecka är du i? tänkte på vaccinationen, jag vet verkligen inte hur jag ska göra.
    I morgon går jag in i vecka 8 =)
  • hepalima
    Trojanen skrev 2009-10-28 22:25:58 följande:
    Jag har bestämt mig för att ringa och byta BM imorgon. Hon jag var till på hälsosamtalet känns inte bra och jag vill slippa dubbelkolla allt hon säger bara för att jag inte litar på henne...
    Men byt bm, alla går inte ihop å så är det bara!!

På tal om mormor så måste jag berätta att min gamlemormor lever så vi blir 5 generationer om bebisen kommer innan hon dör. Gamlemormor 92, mormor 68, mamma 48 å jag 25. Är det någon mer som har 5 generationer?
  • hepalima

Dottan55 : Kan du inte få en telefontid med din doktor? Han har ju redan träffat dig och vet att du är "sjuk" Han kan skicka hem pappret till dig som du sedan får kopiera å skicka in till försäkringskassan. Om han inte kan skicka in det direkt..

Idag går jag in i 8 veckan och det menas väl att jag har gått 2 månader, lr e jag ute och cyklar då? Bara 7 kvar

• hepalima
    Swweetiie skrev 2009-10-29 11:54:10 följande:
    Jag har varit på VUL idag..Det var jätte kul, fick se hjärtljud, och fick bekräftat BF 16Juni.Men det blir nog ett tidigare BF datum ändå..För vi ska ha Tvillingar!!! =)Är så himla lycklig!!
    Gud va kul, ett jätte grattis till dig:)

Va jag har alltid fått höra 9 månader, men nu när jag räknar så blir det ju 10.. konstigt. Någon annan som hört lika dant?
  • hepalima
    MaraFara skrev 2009-10-29 15:59:54 följande:
    Thesso; kan säga som så mycket att min mage syns och det rejält.. Ingen tvekan om att jag är gravid, varken med eller utan kläder.. Är i v9..
    Skönt att höra. Min mage syns oxå men jag trode det va för att jag äter å spyr så mycket. Men oftast när jag vaknar på morgonen så är ju magen plat fast de är den inte nu. är 8+0
    Grattis till alla med tvillingar, hur vet man om det är enäggstvillingar?
  • hepalima
    MaraFara skrev 2009-10-29 15:59:54 följande:
    Thesso; kan säga som så mycket att min mage syns och det rejält.. Ingen tvekan om att jag är gravid, varken med eller utan kläder.. Är i v9..
    Skönt att höra. Min mage syns oxå men jag trode det va för att jag äter å spyr så mycket. Men oftast när jag vaknar på morgonen så är ju magen plat fast de är den inte nu. är 8+0
    Grattis till alla med tvillingar, hur vet man om det är enäggstvillingar?
Svar på tråden BF Juni 2010!