Inlägg från: MumTwins |Visa alla inlägg
  • MumTwins

BF Juni 2010!

stina84 skrev 2009-11-03 18:55:56 följande:
    Har du börjat känna något på kläderna än då? Jag går med gummiband i byxerna
    Än så länge kan jag använda mina byxor som jag har, men har nästan alltid jeans leggins och i dem är det S/M och är glad så länge jag kan ha dem....men om någon månad för man nog fundera på mamma byxor.
  • MumTwins

Här är en till som inte känner för något idag, går med hemma och är arbetslös. Igår eftermiddag kom huvudvärken och idag är den nästan värre så man blir så seg av det, sen det här trista vädret som är idag gör ju inte saken bättre.

Jag har ju blivit ganska så känslig också och igår var en sedan dag, sambon kunde knappt säga nått fråns jag började böla och då blir det lätt lite fel. Men allt blev ju bra igen, man vet ju varför.

• MumTwins
    mejola skrev 2009-11-04 13:33:23 följande:
    beror nog på vilken vecka du är i. Men oftast så får man inte de, inte här i vart fall. Inskrivningen går man mest igenom allt och gör lite tester. Men frågar du så får du säkert höra
    OK kommer vara i vecka 13 då, mm hört att man ska ta en massa tester och så men hade gärna viljat höra hjärtljuden så att man vet att det lilla livet lever. Får väl fråga min BM helt enkelt =)
  • MumTwins
    Golvmoppen skrev 2009-11-04 13:42:33 följande:
    Hjärtljuden kan man inte höra så tidigt. Brukar var ngn ggn i tid då man har RUL el senare. Många vill inte kolla förtidigt, så att man skrämmer mamman om man inte hittar dem.
    OK där ser man. Får väl vänta helt enkelt annars.
  • MumTwins
    Thesso skrev 2009-11-04 14:05:46 följande:
    Kollade i mina gamla papper och har för mig att jag fick höra hjärtljud första gången i v 21.
    Tack för svaret :)
  • MumTwins

Som jag skrivit innan har jag med lite brun/rosa flytningar och har haft det från och till i någon vecka, kommer bara väldigt lite. Min BM sa ju när jag var på Hälsosamtalet att det inte var någon fara men man blir ju ändå lite orolig. Men jag försöker tänka positiv och så man får hoppas att så länge det inte kommer mycket blod och man inte har smärtor så man ju hoppas att allt är bra med det lilla livet man bär....

Vi får hoppas att vi alla med blödningar slipper det snart och att vi får fina friska barn i juni =)

• MumTwins

Igår kväll blev jag jätte känslosam och bara grät för att jag var orolig över mina blödningar. Jag har inte varit så orolig över det innan men har ändå haft små blödningar i 2 veckors tid. Min sambo försökte lugna mig men det var inte det lättaste, men till slut lugnade jag ner mig. Vi vill ju att allt ska vara bra och jag vet som sagt att det är vanligt med små blödningar men nu börjar även jag bli nojig.

Jag ringde BM men min som jag har hade semester så under dagen skulle det ringa upp någon annan som jag skulle få prata med. Hoppas på att dem ringer snart och hoppas på att det kanske kan lugna ner en....

• MumTwins

Har pratat med BM nu angående mina blödningar och jag kunde nog vara lugn sa hon så länge det inte blev kraftigare blödningar och smärta. Så det är bara att avvakta och se då, jobbigt men man får försöka tänka positivt som jag sagt innan. Men är inte heller det lättaste alltid när man går hemma om dagarna.

• MumTwins
    Joggi skrev 2009-11-05 13:37:01 följande:
    Håller tummarna här för att det är som det ska där inne!
    Tack såå mycket =)
  • MumTwins

Jag var på akuten innan ikväll på grund av mina blödningar och eftersom att jag blött mer idag än vad jag brukar. Jag fick ett nummer till gynakuten så ska ringa dem imorgon och få en tid så de kan kolla vad det beror på. Jag hoppas verkligen att allt är bra med det lilla livet där inne.

Får hålla tummar och tår!!

• MumTwins

Tack alla för erat stöd. Har fått en tid på gynakuten nu klockan 10 och självklart så följer sambon med. Hoppas verkligen att allt är bra där inne.

Hör av mig om hur det gått sen.

• MumTwins

Tyvärr fick jag och sambon tråkiga besked imorse och kommer därför nu hoppa av denna tråd.

Jag önskar er alla andra lycka till!!

• MumTwins

Miss Johanna skrev 2009-11-06 15:37:05 följande:

Nej vad tråkigt!!!! Hoppas att ni lyckas snart igen!
    Tack det hoppas vi ockås!!
  • MumTwins
    mejola skrev 2009-11-06 15:53:47 följande:
    Jag beklagar verkligen Massa kramar och hoppas ni snart kommer få ett positivt besked inom kort
    Tack!!
Svar på tråden BF Juni 2010!