Inlägg från: kristallen |Visa alla inlägg
  • kristallen

BF Juni 2010!

Här har vi inga problem ÄN med byxer, men det beror ju på att jag har stora kläder redan . Men trosor får jag börja använda större av .
    Och jag kommer nog vaccinera mig, har ju några i min närhet som är i riskzon så även för deras skull så kommer jag NOG vaccinera mig. Vet inte från vilken v man får vaccinera sig här, få kolla upp det.

Älskar mina barn och maken också
  • kristallen

Usch jag har inga namn klara alls. Har ju 3 grabbar så pojknamn har jag jätte svårt med .

Symtom v 7(6+3):
    Lite ömma bröst
    Äter som en häst(om nu det är nåt symtom )
    Svullen om magen(ser verkligen gravid ut på dan )
    Gasig i magen

Det var väl det . Ja humöret är väldigt olika, svänger fort

• kristallen
    stina84 skrev 2009-11-19 10:23:41 följande:
    Var bara tvungen att lägga upp en bild på min snea morgonmage. Visst syns det!?
    Ja, och kan inte låta bli att skratta för så ser min mage ut också fast den är sne åt andra hållet Och så har jag mer hull hahahah

Idag går jag in i v 10 . Men vill att det ska gå fortare!!!! Nästa vecka på ons har jag inskriving
  • kristallen
    stina84 skrev 2009-11-19 11:35:01 följande:
    hH ja det beror på vilken sida jag legat på och sovit! Ligger jag på vänster sida så är magen sne på vänster sida.  Men det är så mysigt när det börjar synas
    jaha, min är samma sida jämt
  • kristallen
    Xtra skrev 2009-11-27 11:24:12 följande:
    Hello tjejer!Idag är jag glad! Vet inte varför för det är inget speciellt som hänt eller händer... förutom att jag imorgon gått 12 fulla veckor och går alltså in i vecka 13. HURRA! För er som är intresserade finns det magbilder på mig i mitt galleri - tog bilderna på kvällen i förrgår (v 11+4) och blev själv chockad över hur min mage växt. Jag har en "före-bild" också från vecka 5 eller 6 men iddes inte lägga upp den haha.. kändes inte så seriöst. Men jämför man den bilden och denna senaste bild så märker man att magen växt. Dock är det nog fortfarande mest svullet osv... men ändå. Min syster kommenterade i förra veckan att min mage HAR blivit större, så nånting har ju hänt.
    Vad kul när det börjar synas så

Skriver inte så mycket men läser väl mer=). Är i v 11(10+2) och tycker tiden går väldigt sakta. Vill att det ska hända mer liksom . Men men det kommer ju .
    Men har fått liten bula när jag ligger ner så lite händer det väl, och mycket beror väl på att det är nr 4 i magen och att jag inte direkt fått nån mindre mage´efter nr 3 .

Här vet inte barna än att som ska få ett syskon, vill vänta tills kub och ge dom bilden. Ska på kub den 14 dec så det är ett tag kva

Trevlig 1:advent på er
  • kristallen

Måste bara höra med er... Jag har ingen växtvärk alls, tror knappt jag har haft det nån gång denna grav. Börjar känna mig lite nojig över det. Tycker ju att magen har växt lite när man ligger ner, men nu så är jag knappt svullen  så jag känner mig inte alls gravid. Men det kanske är normalt?
    Är i v 11(10+6) idag.

• kristallen

Jag är nog inte mer trött än vanligt så där har jag inget symtom heller. Brösten ömmar inte direkt. Fast jag får lätt ont i ryggen vid ryggslutet.

• kristallen
    stina84 skrev 2009-12-02 17:50:24 följande:
    precis så kände jag med vid de veckorna. Först nu de sista dagarna magen exploderat och jag faktiskt känner mig gravid Du har säkert kännt rätt! Jag har med kännt bebisen! Så underbart!
    Okej, så då är jag inte ensam .
    ÄR ju ett tag kvar till kubet ju.
    Summer skrev 2009-12-02 17:23:08 följande:
    Hej tjejer!Idag är jag världens lyckligaste! Vi var på KUB och fick träffa en jättebra barnmorska. Trevligt att det var UL och inte VUL denna gång!Bebis mår bra och vinkade till oss, drack fostervatten, killade sig i huvudet och satte sig sedan upp! :DJag ska snart lägga in en bild i mitt album, dessvärre är den lite suddig.Jag blev framräknad två dagar och är nu i v. 13 (12+3) vilket känns positivt. KUB gav också bra resultat 1:11645 vilket känns riktigt bra med tanke på min ålder.Bebis är nu 5,9 cm och jag tycker faktiskt att det såg ut som en pojke. Dels tyckte jag mig se en liten minisnopp svischa förbi (kan ha varit en snippa) men sedan tyckte jag att det såg ut som en pojke till utseendet helt enkelt hi hi!Den 15 januari får vi veta! Nu kan jag äntligen slappna av min oro och hoppas på att få njuta lite framöver :)
    Vad roligt !
  • kristallen

Stina: Vad kul för dig med att allt var så bra. Skulle skrivit det nyss men hann inte me, ups

• kristallen
    MaraFara skrev 2009-12-03 09:57:28 följande:
    Blev med barnvagn igår iallafall.. Jättefin, bara man får tvätta upp den lite.. Mina andra barn provkörde den igår i vardagsrummet, och konstaterade att bebisar har det bra mysigt som ligger nerbäddade i en vagn :).. Dessutom fick jag en matstol med på köpet.. Och idag kom ett erbjudande om att köpa en kompis spjälsäng för 50:-..
    Vilka fynd du gör .
    Har du inget kvar sens dina andra barn?
Svar på tråden BF Juni 2010!