Xtra skrev 2009-11-27 11:24:12 följande:
Hello tjejer!Idag är jag glad! Vet inte varför för det är inget speciellt som hänt eller händer... förutom att jag imorgon gått 12 fulla veckor och går alltså in i vecka 13. HURRA! För er som är intresserade finns det magbilder på mig i mitt galleri - tog bilderna på kvällen i förrgår (v 11+4) och blev själv chockad över hur min mage växt. Jag har en "före-bild" också från vecka 5 eller 6 men iddes inte lägga upp den haha.. kändes inte så seriöst. Men jämför man den bilden och denna senaste bild så märker man att magen växt. Dock är det nog fortfarande mest svullet osv... men ändå. Min syster kommenterade i förra veckan att min mage HAR blivit större, så nånting har ju hänt.
Vad kul när det börjar synas så
Skriver inte så mycket men läser väl mer=). Är i v 11(10+2) och tycker tiden går väldigt sakta. Vill att det ska hända mer liksom

. Men men det kommer ju

.
Men har fått liten bula när jag ligger ner så lite händer det väl, och mycket beror väl på att det är nr 4 i magen och att jag inte direkt fått nån mindre mage´efter nr 3

.
Här vet inte barna än att som ska få ett syskon, vill vänta tills kub och ge dom bilden. Ska på kub den 14 dec så det är ett tag kva
Trevlig 1:advent på er