• mejola

BF Juni 2010!

majess skrev 2009-10-26 21:49:38 följande:
    behandlingsassistent på ett behandlingshem för narkomaner och alkoholister.
    intressant jobb du har, måste vara givande
    varför blir du borta sålänge?
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    vitvåonågratill skrev 2009-10-26 21:55:23 följande:
    Kan du inte skylla på att du äter medicin mot något och att man absolut inte får blanda alkohol och de medicinerna? Googla på nätet om du kan hitta något bra!
    haha ja de skulle ju också funka faktist, pencilin får man inte blanda har ja för mig?
    De måste ja googla på hehe
    majess skrev 2009-10-26 22:00:55 följande:
    vi har sådana långa pass,är ensam med 22 patienter.sedan är jag ledig i 4 dygn o det är ändå en heltid.så igentligen är det kanon med så komprimerad arbetstid men just nu känns det över......t att behöva hasa sig dit! men visst,ett bra jobb med mycket feedback är det allt
    ahaa, sånt kan ju avra skönt när du ska börja jobba efter mammaledigt så slipper du avra ifrån alltförlånga dagar
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    majess skrev 2009-10-26 22:04:49 följande:
    hitta på att du börjat få migrän?Fy vad besvärligt sådant är,att behöva hitta på o justera ursäkter.hoppas det löser sig
    haha ja, tänk om släkten någongång kunde sköta sitt, vad enkelt de skulle vara då
    Trojanen skrev 2009-10-26 22:10:53 följande:
    Kan du inte köra då?
    nä tyvärr inge körkort
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

godmorgon tjejer.
    jag trodde man skulle dörmma om rosa moln och ljuvliga så bebisar, inte massa om otrohet och tjejer som urar iväg karln haha

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    MiniMalm skrev 2009-10-27 10:13:03 följande:
    Haha jag vet! jag drömmer också oftast om att någon kommer och förstör för mig och min kille! det hör väl till att man är lite orolig!
    ja de måste nog vara så
    Winterfresh skrev 2009-10-27 10:19:28 följande:
    Är så nervös idag. Kl 11:30 är det dags för vul.Ska bara åka och lämna sonen på dagis och möta upp sambon vid vårdcentralen.Sen ska man iväg till jobbet för att "slava" hela kvällen :( + berätta för chef att man är gravid...
    hoppas de kommer gå bra, mysigt att få se en perfekt välskapt liten bebis
    Joggi skrev 2009-10-27 10:20:34 följande:
    Drömmer oxå mkt om otrohet, jobbigt! Jag vaknar i full panik och rycker tag i sambon och frågar va f*n han har gjort! Sen får han trösta mig och försöka få in i mitt huve att det bara va en dröm=) hihi=)Inatt drömde jag att jag körde för fort och polisen skulle stoppa mig. Jag drog förbi polisen och det blev världens polisjakt, haha=)
    hahaha, ja man undrar ibland hur dom står ut med gravida fruntimmer, kanske därför dom föddes med tillfällig dövhet ibland
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Summer skrev 2009-10-27 11:43:52 följande:
    Idag har vi varit vi på DS hela morgonen och nu ser allt bra ut! Detta räknas nu som en normal graviditet. Den hade växt som den skulle, mina hcg-värden var bra och hjärtat pickade fortfarande! Graviditeten hade dessutom fixerats och sitter nu i mitten av livmodern :)5 kritiska veckor kvar...hoppas att vi har fått vår beskärda del av sorg, frustration och elende. Snacka om solskenshistoria :)Kram till alla!
    åh vad skönt, massa grattis eller vad man nu säger
    ni har en riktig liten kämpe
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

innan vecka 12 och efter v.36 har jag hört att man inte ska vaccinera sig.

och hej föresten tjejer, ledsen om jag vart lite off, haft så mycket på jobbet

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

gick in i vecka sju idag, de börjar likna en bebis nu

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    MumTwins skrev 2009-11-04 13:30:53 följande:
    En fråga: Får man höra hjärtljudet på Inskrivningen??
    beror nog på vilken vecka du är i. Men oftast så får man inte de, inte här i vart fall. Inskrivningen går man mest igenom allt och gör lite tester.
    Men frågar du så får du säkert höra
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    0810 skrev 2009-11-04 13:54:09 följande:
    mejola; vilken fin bild du hade hittat! Helt fantastiskt att det är en liten liten människa där inne... :)
    Ja man tror ju inte på att det är något där 
    Men känns lite skumt ändå, lite Alienvarning över de hela
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!