Inlägg från: Bustrollen |Visa alla inlägg
  • Bustrollen

BF Juni 2010!

MumTwins skrev 2009-11-03 13:18:22 följande:
    Usch vilken huvudvärk man fick nu då.....har börjat få det mer och mer tycker jag!!
    Ja, jag har det dagligen nu...inget roligt
  • Bustrollen
    kronanskvinna skrev 2009-11-03 14:19:44 följande:
    Nu har jag vart VUL :) Allt såg fin fint ut, hjärtat slog som det skulle.. Blev framflyttad 3 dagar så istället för 7+0 så är jag 7+3 idag :DNu blir det att käka lite mat, gud jag jag äter hela tiden..Först en redig frukost kl 08:00 sen 2 pannkakor kl 11 & nu är jag svinhungrig igen så nu blir det köttbullar & mos.. Vart ska detta sluta? Hoppas iaf att jag inte går upp mer än vad jag gick upp med sonen!!äter ni andra mkt om dagarna?
    Jag är jämt hungrig men just nu kommer allt upp så jag vågar inte äta så mycket. Annars äter jag mycket, gärna varannan, var tredje timme. Glass går bra nu...oboy vissa dagar. Ska försöka äta trattkantarellsoppa nu men det känns sådär redan nu
  • Bustrollen
    smoolan skrev 2009-11-03 15:15:35 följande:
    Majess - Jag har jättemycket växtvärk, både i magen och ryggen. Känns som mensvärk ungefär fast mer ihållande då.Jag har också ont i huvudet ofta. Tar Alvedon mot det. Hur gör ni andra?Åh så gott det lät med köttbullar och mos!!!
    jag tar inget alls...kan knappt svälja tabletter annars och nu när jag spyr så funkar det inte alls tyvärr. Mycket vila ovh vatten försöker jag med.
  • Bustrollen
    kronanskvinna skrev 2009-11-03 14:19:44 följande:
    Nu har jag vart VUL :) Allt såg fin fint ut, hjärtat slog som det skulle.. Blev framflyttad 3 dagar så istället för 7+0 så är jag 7+3 idag :D
    Vad skönt att se att allt är okej, roligt att bli framflyttad...de flesta verkar bli flyttade bakåt.
  • Bustrollen
    stina84 skrev 2009-11-03 18:39:43 följande:
    Hur mycket har ni andra gått upp i vikt nu och vilka veckor är ni i? Jag har gått upp 3 kg
    Är i v.9 (8+4) och hade gått upp 2 kg sist jag var hos bm...har inte vågat väga mig efter det.
  • Bustrollen
    stina84 skrev 2009-11-03 18:58:35 följande:
    Förstår vad du menar! Jag fick en chock när jag ställde mig på vågen. Vill verkligen inte gå upp så mycket som sist. Har ju fortfarande inte gått ner allting... Jag vet att min nuvarande viktuppgång snarare beror på att jag slutat röka än att jag blivit gravid, men känns skitjobbigt ändå...
    Jag vet inte riktigt vad jag går upp av för jag äter inte mycket pga illamåendet och kräkningarna men trotts det går jag upp i vikt...skumt det där
  • Bustrollen
    annanazell skrev 2009-11-04 09:29:52 följande:
    Hej.. Jag mår fruktansvärt illa.. Finns det något på apoteket som man köpa för illamåendet som inte är farligt för fostret?
    Prostafen är receptfritt, det är åksjuketabletter
  • Bustrollen
    Yossan skrev 2009-11-03 23:32:31 följande:
    Inga värmlänningar här? Bara göteborgare som förökar sig??
    Nej inte riktigt...närkebo
  • Bustrollen
    Joggi skrev 2009-11-04 19:14:43 följande:
    Hörde att det snöar neråt? Här är det grönt iaf=) Har iofs inte tittat ut på några timmar..Ska släppa ut hundstackarn snart så får han kolla läget;)Nån som har hund här? Ska bli spännande att se hur han reagerar sen när bebisen kommer=)
    Här snöar det, så mysigt så (ngr mil utanför örebro)

Nej, men två väldigt kräsna och bortskämda katter. De väcker oss när de är kelsugna på nätterna så det blir nog intressant sen...
  • Bustrollen
    Joggi skrev 2009-11-04 19:44:40 följande:
    Guud så mysigt=) Både med snön och kelgoa katter=)
    ja, riktigt mysigt faktiskt. Plus att maken lagar mat åt mig hihi

Kan bli riktigt intressant sen med katterna...makens katt tog över ett år innan hon accepterade mig. Och de är så grymt bortskämda båda två...skriker tills man klappar dem, oavsett om det är 3 på natten eller mitt på dan. Plus att de gärna ska ligga på en och sova...gärna på magen. Så...det blir att skydda spjälsängen sen tror jag
Svar på tråden BF Juni 2010!