kräftan77 skrev 2009-11-29 20:46:23 följande:
Håller tummarna för er! Jag är på ny kur med Pergo och hoppas hoppas att jag haft ÄL idag. Tempar varje dag och hittills har inget skett och det är dag 18 idag så blir det inte idag el imorgon så är det väl kört den här gången med. Fick ont i hö äggstock i ngr minuter idag så jag hoppas det är ett tecken.. nu hoppas man så fort man känner ngt. Jag vill så gärna att det skall ta sig med den här kuren.. Hur har det gått för er Himlan77 och Bubblan79 ?? Har in fått ngr + ?
Käkade sista Pergokuren nu, och idag är det dag 19. Inget utslag på testerna alls, så antingen hade jag jättetidig äl eller så blev det ingen den här månaden. Har fått veta från andra i samma situation att man tydligen har runt 9 äl per år, även om man är "frisk"... (eller hur man ska säga...) Lite typiskt bara att det ska bli en sån gång när man käkar Pergo... Trodde nog att det inte kunde hända då, eftersom det ska stimulera (ska fråga min bm när jag ringer hur det egentligen ligger till)... Har haft värk i äggstockar och livmoder och även lite äl-sekret, men allt har försvunnit igen... Känner en molande värk i livmodern ibland, men det går över på ett par sekunder... Nåja... Bara att vänta på BIM, vilket ska vara runt den 9 dec, och jag väntar mig inget annat än mens den här gången, och på utsatt tid... Trist, men den här gången finns det liksom inte så mycket annat... Funderar på att ringa gyn redan nu, men å andra sidan tänker jag i alla fall göra uppehåll över jul med Pergon, för nu sista gången har jag mått grymt psykiskt dåligt av dem, och det vill jag inte göra över jul... Det är först nu, sista dagarna, som jag känner att Jag är tillbaka... En mellanmånad, nya tag 2010! Håller tummarna, Kräftan77