När ÄL med Pergotime?
kräftan77 skrev 2009-12-03 19:55:28 följande:
Ok jag förstår! ÄR ni kollade båda två? Alltså friska simmare !? Hoppas att du inte får ngn mens.. det är väl beräknad BIM för dig snart!? Håller tummarna. Har du testat att tempa? Eller du har kollat med andra metoder? Jag fick provsvar idag och tro det eller ej men jag hade 33! Det betyder nog ägglossning.. tror jag.. Hade ju en konstig kortvarig smärta i hö äggstock den 29/12 och dagen efter steg tempen med 0,3 grader.. det är ju så svaga symtom så jag har inte vågat tro på ngt.. men det är nog ändå så att jag hade ÄL i söndags. Så nu får jag invänta BIM.. troligen kring Lucia. Lyckokramar
Japp, vi är kollade bägge två. Första spermarovet visade på aningens få "riddare" och lite långsamma, men det andra testet var normalt... Jag hade inga onormala värden och har egen äl. Det enda som krånglade var att mina äggledare krampade järnet när jag skulle göra genomspolning, så det fick bli titthålsoperation. Den visade inget onormalt, så "felet" är väl att vi inte är så kompatibla... Jäkligt enerverande ibland...
Jag kör just nu med clearblues äl-tester, bara det att de inte gjorde utslag den här månaden... Jag har grymma förkramper nu, precis som innan mens, så jag räknar med att BIM på onsdag blir BM... Vad fasen, får man ingen äl, så kan det inte bli annat än mens... Det känns i alla fall skönt att veta innan den här gången... Det finns liksom inga alternativ... Kul för dig i alla fall, att du verkar ha haft äl den här månaden. Ska hålla alla tummar jag har för att det ska ha tagit sig

Kram och ha en fin fredagskväll!