• Mistys Daisy

    Vi som startade med bebisverkstad i juni-juli: Nr 4

    Vi som startade med bebisverkstad i juni-juli: Nr 4


    Hej alla!

    Här fortsätter vi prata om allt som rör bebisverkstaden i sommar!

    Några har redan lyckats plussa, och några är i full gång med verkstaden

    Första tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m40950716.html

    Länk till "list-tråden" där vi kan skriva in oss!
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m45572869.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-31 09:17
    Tråd nr 2:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m43517702.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 17:02
    Här nya tråden med listan där vi kan skriva in oss:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m48098138.html

    Tredje tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m45991922.html
  • Svar på tråden Vi som startade med bebisverkstad i juni-juli: Nr 4
  • zanna80

    Mistys - Mja, dom säger att vi kommer hamna mitt i, men har svårt att tro det, är ju hellugnt nu Får se om det kommer förbi eller inte, tur man inte ska ut i onödan iaf! Värre med sambon som måste köra till jobbet, men får kliva upp tidigt och se hur det ser ut..


    ♥ bf 16 februari 2010 ♥
  • The Kittycats

    Imorse såg det ut på vädret som om hela Sverige får oväder imorgon. Sk akolla på fyrans väder nu tänkte jag.

    Funderar på om vi också ska ha övningsmånad den här månaden också. Men jag vet att vi ska på 30-årsfest...present, kuvertavgift, ny klänning. Men å andra sidan kommer det väl alltid dyka upp "något" varje månad.... {#lang_emotions_undecided}


    ♥ bf 2010-07-17
  • The Kittycats

    Shit vad det ska snöa imorgon! Jag hinner nog åka till jobbet, men hur ska jag komma hem..... {#lang_emotions_surprised}


    ♥ bf 2010-07-17
  • mariaheterjag

    Zanna: Alltså vi lever ju bara på min inkomst nu eftersom att sambon är arbetslös. Så om jag blir sjukskriven och det dröjer innan pengarna kommer, det kan väl göra det vad jag förstått?? Så får vi 0:- i månaden tills mina pengar kommer eller tills sambon får jobb.

  • The Kittycats

    Teutonian fanns kvar. Den är helt ny för att deras blev stulen, och medans de väntade på att få en ny från försäkringsbolaget så köpte de en sittvagn till dotttern för att hon hade blivit så stor under tiden.
    Nu har jag försökt pruta lite, får se vad hon säger.... {#lang_emotions_tongue_out}


    ♥ bf 2010-07-17
  • The Kittycats

    Nehepp, gick inte att pruta. Hon vill ha 4900 kr. Jag vet inte....
    Vad tycker ni, är den värd det?


    ♥ bf 2010-07-17
  • The Kittycats

    Hon säger ca 8000, vilket jag antar var förra året eftersom det är förra årets modell, en -09:a. Så en -09:a i år är väl lite billigare. Så 4900 är väl ett bra pris då.
    Jag vet bara inte om jag vill ha den...

    När du köpte vagn, var du helt säker på att ni köpte rätt model och märke? Känns som att hur jag än väljer så blir det fel, och jag kommer att ångra mig. Jag vet att det inte är bråttom, men jag känner mig så velig....


    ♥ bf 2010-07-17
  • Emmy84

    Mmmm vilken god matsedel. Synd bara att min karl inte diggar kyckling. Men ibland går det att luras Veckohandlar gör jag med, alltid gjort är ingen sån som ströhandlar ofta alls. Enbart mjölk då kanske. Men sen när jag går hemma tänkte jag göra matsedel för veckan.

    Maria: Ja du det dära med försäkringskassan kan ta tid. jag har väntat lääänge nu. Tror du att du blir helt sjukskriven eller halvtid?

    Denna månaden fick jag 6600 i lön från jobbet.. Räcker till räkningarna och mat o sånt. Det suger verkligen, då vi ska på dop i stockholm nästa helg igen, och jag har inte ett öre över till nöjen.

    Kitty: Jaså det var mej en snål en..haha. Men vad kostar en helt ny da?


    BF 13 april 2010
  • mariaheterjag

    Om allt ingår så är det väl ett bra pris Det finns inget sätt du kan kolla upp priser och vad de brukar kosta? Vad kostar årets modell?
    Nä jag var inte totalsäker, tyckte mest det var skönt att hitta en i den modellen vi tänkt oss och som inte var så dyr. Har aldrig varit så galen i vagnshopping utan ville mest ha det avklarat. Men jag vet inte... tycker väl inte att vagnen är SÅ viktig egentligen, men jag kanske är lite konstig. Det enda jag visste var att jag ville ha rörliga hjul fram så den blir lättstyrd.

Svar på tråden Vi som startade med bebisverkstad i juni-juli: Nr 4