• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta byter ni dusch/badhanddukar?
  • neelliee
    Utopia skrev 2009-11-03 11:07:13 följande:
    Efter varje gång dom används
    Så miljöotrevligt.
  • Stårschan

Varannan vecka kanske. De handdukar som följer med hemifrån till träningar tvättas oftare eftersom de åker direkt i tvättkorgen när man kommit hem från träningen.

Ser DU skillnad på en tomte och en svamp??
  • alvaereva

lite oftare än en gång i veckan. kanske var 4-5 dag.

• LyNxQ

Efter 1,5 vecka kanske, det varierar lite.. Men som sagt, man torkar ju bort rent vatten från nytvättade kroppar, så de blir ju inte direkt smutsiga.

• SweetStarAngel

Flera ggr i veckan

Lycklig fru, mamma och matte=)
  • Liljekonvaljblomman

Byter alltid på fredagar antingen det behövs eller inte

• lillie

Jag slänger min duschhandduk i tvätten när jag använt den efter duschen.Tycker inte det känns fräscht att nästa gång torka sig på en använd handduk. Tror egentligen inte den är speciellt smutsig men man torkar sig ju ändå här och där med den.... Sambon däremot använder duschhandduken flera gånger (vet inte hur länge)och frågar ibland ilsket om jag har slängt hans handduk i tvätten :0)

• Kalle the man
    lillie skrev 2009-11-03 13:20:58 följande:
    Jag slänger min duschhandduk i tvätten när jag använt den efter duschen.Tycker inte det känns fräscht att nästa gång torka sig på en använd handduk. Tror egentligen inte den är speciellt smutsig men man torkar sig ju ändå här och där med den.... Sambon däremot använder duschhandduken flera gånger (vet inte hur länge)och frågar ibland ilsket om jag har slängt hans handduk i tvätten :0)
    Den möglar ju om du lägger den i tvätten när den är blöt...
Svar på tråden Hur ofta byter ni dusch/badhanddukar?