Inlägg från: NewYorker |Visa alla inlägg
  • NewYorker

Odd Molly - för oss inbitna del III

Jag är så GLAAAD! Hoppade in på tradera och VIPS klickade jag hem en jeanskjol i storlek 3 på Köp Nu. Hurra.
    Stod och höll i en i somras, på Mathildes rea, och har sedan dess ångrat att jag inte köpte den.

Nu är ordningen återställd!!!

• NewYorker

TACK alla, jag förstår att jag gjort ett kap! Längtar u efter att få den såklart!

www.tradera.com/Helt-ny-Odd-Molly--auktion_102054239

www.tradera.com/Helt-ny-Odd-Molly--auktion_102054229

www.tradera.com/Helt-ny-Odd-Molly--auktion_102054220

Hm, tre likadana, nya i samma storlek, till vrakpris. Man anar oråd ...

Kan man anmäla till OM om man tror att någon säljer kopior? För tradera gör ju ingenting åt det, tyvärr.

• NewYorker

Vad tror ni om det här då?

www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-down-STORLEK-3-auktion_102117644

www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-down-STORLEK-2-auktion_102117556

www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-down-STORLEK-2-auktion_102117409

www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-down-STORLEK-3-auktion_102117197

www.tradera.com/NY-Odd-Molly-21-T88-button-down-STORLEK-2-auktion_102117050

Läste i en blogg (någonstans) att odd Molly bevakar och budar på misstänka auktioner. Kan man tipsa dem?

Kan ju vara helt reko, men tja - vad tror ni?

• NewYorker
    Stargirl skrev 2009-11-11 12:57:31 följande:
    Jag tycker att du ska anmäla till Tradera för granskning i första hand!
    Jag gjorde ingenting men det gjorde tydligen någon annan - auktionerna är nedstängda.
  • NewYorker

fru vanheden skrev 2009-11-11 16:26:46 följande:

New yorker, har du anmält auktionerna?Det är så himla trist med alla dessa kopior.. Och förresten, grattis till kjolen Är också ute efter jeanskjolen men i strl 2..Jag satt och tittade på auktionen innan du klippte till och undrade om jag skulle kunna köpa den och sy in den
    Jag beställde fuzzy beanie mössan på stayhard och i två dagar har den stått stilla i malmö nu
    Vill ju ha den nu!! så irriterande!
    Men idag kom det ett rek. paket från folkart som jag snart ska hämta ut Fler som har fått sina paket därifrån idag?Och äntligen (eller vad man ska säga) kom fakturan från campadre Hoppades nästan att de hade glömt bort mig

Oj, tack! Ja, jag är jätteglad - hoppas den ligger hemma och väntar nu!!!
    Tycker också det är skönt att tradera tar tag i detta, de förstör ju bara för sig själva när de tillåter fsg av kopior. Man vågar inta köpa = förlorade affärer för dem.

OT - hur gör du dina gubbar? Vill också, kan bara denna !
  • NewYorker

fru vanheden skrev 2009-11-11 16:26:46 följande:

New yorker, har du anmält auktionerna?Det är så himla trist med alla dessa kopior.. Och förresten, grattis till kjolen Är också ute efter jeanskjolen men i strl 2..Jag satt och tittade på auktionen innan du klippte till och undrade om jag skulle kunna köpa den och sy in den
    Jag beställde fuzzy beanie mössan på stayhard och i två dagar har den stått stilla i malmö nu
    Vill ju ha den nu!! så irriterande!
    Men idag kom det ett rek. paket från folkart som jag snart ska hämta ut Fler som har fått sina paket därifrån idag?Och äntligen (eller vad man ska säga) kom fakturan från campadre Hoppades nästan att de hade glömt bort mig

Oj, tack! Ja, jag är jätteglad - hoppas den ligger hemma och väntar nu!!!
    Tycker också det är skönt att tradera tar tag i detta, de förstör ju bara för sig själva när de tillåter fsg av kopior. Man vågar inta köpa = förlorade affärer för dem.

OT - hur gör du dina gubbar? Vill också, kan bara denna !
  • NewYorker

Frusna flickan skrev 2009-11-11 16:57:24 följande:

Jag svarar, hoppas okej.. Som nedan fast utan mellanslag mellan tecknen Puss= : - p Glad= : - ) Skrattar= : - D Ledsen= : - ( Blinkar med ena ögat= ; - ) Glasögon= (8 - ) Åh, nej!= : - o )Arg= : - [ = Förvånad : - ?
    Tack!
  • NewYorker
    Bina skrev 2009-11-11 20:01:06 följande:
    Jaaa.. jag försökte länge intala mig själv att mina mössor i lådan duger fint men så kom jag på att den ena var lite stor och åkte ner över ögonen hela tiden när jag sprang i pulkabacken och då behöver man ju faktiskt en ny eller hur!
    I love love love det argumentet!!!
  • NewYorker
    brawny skrev 2009-11-18 22:48:34 följande:
    ni som vet: hur är storleken på spring coat? jag är vanligtvis en 2:a men på de rymligare plaggen får jag gå ner till 1.
    SpringCoat, ett av mina absolut mest älskade och använda plagg! Så välabetad i minsta detalj, och i en fantastisk kvalitet.
    Mitt bästa OM-köp någonsin.

Tyvärr är den något tajt över bysten, som en del OM ytterplagg tyvärr är. Jag är normalt en stl 3, ibland 4, och måste ha 4 i Spring Coat.

Går den för ett bra pris är det dock värt att chansa, den är rent ut sagt SKITSNYGG.
  • NewYorker

Nu går et att förbeställa prespring hos Deepfling!

Skyna skynda, dollarn är dessutom billig nu!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III