• brawny

Odd Molly - för oss inbitna del III

Tack för nya tråden, stargirl!

Har precis varit o köpt en blus av en tjej. I den står det "497 on a date with the unknown" och den kommer från Living Tenfold. Ngn som vet vad den heter "på riktigt"? Den är långärmad, i bommull och har enfärgade broderier på bröstet.

• brawny

Lite OT: Hur lägger man in ngt i sin signatur så att det publiceras varje gång man gör ett inlägg? Måste man vara plusmedlem för det?

• brawny
    Stargirl skrev 2009-11-09 16:34:59 följande:
    Som mitt? Ja du måste vara plusmedlem för det.
    Ah, det ante mig. Ska fundera på om det är värt det...

Har beställt hem lite grejer idag. Dock inte på rea... Kanske dumt att jag hade så bråttom när ha-begäret satte in?

mymollyoddities.wordpress.com/
  • brawny

det är ju en bra poäng. o jag har en ganska vanlig stl 2 o den är ju inte alltför vanligt förekommande på reorna som jag sett hittills.

idag kom ett annat paket från orangebag.nl med två finingar att ha under. sent ska syndaren vakna heter det ju, men till slut gjorde jag det o har shoppat på mig en massa spoilers.

isako skrev 2009-11-10 21:06:14 följande:
    Ja, hade jag inte fått plagget pga min egen "snålhet" hade jag dött! Sedan har vi dem på "vill gärna ha men dör inte om jag inte får den listan" o då är det ju lite gambling
  • brawny

Förstår dig precis! Är också hemma idag o har ingen lust att städa eller ngt sånt...

Kanske borde jag distrahera mig med att prova o fota kombos med alla mina nya mollysar...?!

Bina skrev 2009-11-11 08:21:01 följande:
    God morgon alla! Hur skall man klara en ledig dag utan att dammsuga webben på rea-Mollysar?
  • brawny
    isako skrev 2009-11-11 10:32:51 följande:
    Ohhh jag köpte dem i royal - tank och underdress men sålde dom sen o nu ångrar jag mig så in i bääängen!! att jag sålde tanken! Men jag gillar den vita spetsen bättre än den som är lite brunaktig, men de är ju tokfina ändåååå!! Typiskt mig!
    Oj, det måste vara jobbigt att komma på i efterhand... Men din o tankens vägar kanske kommer att korsas igen. Vem vet?
  • brawny
    Bina skrev 2009-11-11 16:51:30 följande:
    Japp - jag väntar
    Jobbar på att fota kombos o då går batteriet till kameran o dör. Så bara att ta en paus o surfa på lite webshoppar istället...

Hur gick din rensning? Slutade den med ngt köp?
  • brawny

Bina: Såg nu att det var beanien som ska flytta in hos dig. Den är ju superfin har funderat på en sån själv...

• brawny
    Bina skrev 2009-11-11 20:01:06 följande:
    Jaaa.. jag försökte länge intala mig själv att mina mössor i lådan duger fint men så kom jag på att den ena var lite stor och åkte ner över ögonen hela tiden när jag sprang i pulkabacken och då behöver man ju faktiskt en ny eller hur!
    Haha!! Men egentligen: du rensar ju o tesen är väl "En ut = en in". Det har jag sagt till min man i alla fall när han undrar...
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III