• brawny

Odd Molly - för oss inbitna del III

Tabby skrev 2010-01-11 15:45:36 följande:
    Produkt bilderna stämmer inte alltid. Var det inte en blus i sommras som på bild hade toffsar vid snörändarna, men in real life hade de inte alls det??
    Det är också en bra kommentar! Jag ska kolla med Amy också, hon kanske har ngt ex kvar i samma färg som hon kan titta på...
  • brawny
    69malin skrev 2010-01-11 16:19:24 följande:
    Jag hittade bilder på Binas sida och hennes klänning har mollydollars där bak, det var kanske fel på din klänning. Tittade även på min Odd Molly kofta som jag har på mig idag och där står made in China och den är garanterat äkta. 
    Mmm, jag såg det på hennes bilder jag också. I hennes står det Made in China också så etiketten stämmer i alla fall. Dock inte mollydollarsen... Det är underligt om det kan variera på plaggen, men jag ska fråga Amy också eftersom hon hade flera i pink (Binas var ju röd). Vi får se var detta slutar...
  • brawny
    smulan0 skrev 2010-01-12 10:30:19 följande:
    OJ VAD MYCKET FINT! Har lagt upp en önskelista på min blogg... inte helt realistisk men man kan ju alltid önska...
    Ska kika på den direkt!

Min lista är nog inte heller helt realistisk. Men o andra sidan är jag lite glad för jag har kollat igenom sommarbilderna på Odd Mollys-hemsida och jag är inte riktigt förtjust i ngt där. Så mina dollars kommer nog att gå till vårkollektionen bara...
  • brawny
    smulan0 skrev 2010-01-12 13:09:58 följande:
    håller med, inte mycket i sommarkollektionen utöver wigwam dress som jag vill ha. Men vad hjälper det? Lär inte ha några pengar över tills dess ändå....
    Haha, nej, det är ju sant iofs!
  • brawny
    MejaKiZnic skrev 2010-01-17 17:23:31 följande:
    Help letar efter en lovely knite i stl 0 gärna 50% rea?nÅGON?
    Om du bor i Stockholm så fanns det en cherry i stl 0 på ETC igår. 50%.
  • brawny
    MejaKiZnic skrev 2010-01-17 19:54:07 följande:
    neeeeeeeeeeeeeeeeeej har de ingen webshop? De är den jag letar efter Jag har nog otur med dessa måndagsexemplar, köpte nyligen en röd nylon parker och såg att den fattades det lilla metalhjärtat på hättan. Maila för 1 vecka sen men ej fått svar och nu såg jag att den verka har gått upp i sömen en bit på 4 cm i armen   vad skulle ni gjort?
    Du kan ju prova att ringa till dem o fråga om de kan tänka sig att skicka?
    08-84 20 00
  • brawny
    Tindrisen03 skrev 2010-01-19 15:12:34 följande:
    Host Host men istället för att göra mig av med en taradiddle så blev jag med en till- den i royal. Såå fin! Har nog bestämt mig för att den rosa check me andress klänningen får åka men sedan står det mellan att sälja puder eller den gråa taradiddlen tror jag. Eller?
    Haha, vad rolig du är!
    Jag skulle sälja den i powderm tycker att den är snyggare i grått.
  • brawny
    Stargirl skrev 2010-01-25 14:10:22 följande:
    Vad tycker ni....Jag var i min lokala butik för att köpa ngt. Där ser jag att de hängt en massa 327 or och annat från hösten bland nyheter. Där står stora lappar NYHETER ej rea. Jag sa att jag tyckte det var taskigt att sälja dem i tron att de var nyheter till ngn som inte vet. Då sa butiksägaren så här - Vi pratar med våra kunder faktiskt. Då svarade jag att ifall ni berättar att det är en blus från en gammal kollektion du köper så kan jag förstå men jag tror knappast det. Butiks ägaren svarade att det bara är jag som bryr mig om vilken kollektion varorna kommer ifrån. Jag svarade att jag minsann aldrig tänker köpa grejer från andra märken än Odd Molly från dem då jag kanske köper ngt plagg som är jättegammalt till fullpris. Då blev hon jättesur....jag köper mycket grejer hos dem och inte bara Odd Molly utan även annat.
    Jag tycker att du gjorde rätt i att påpeka! Det är ett otyg som butikerna håller på med o säljer gamla kollektioner för fullpris. Eller det är väl ok om de gör det men de ska inte markera det som NYHETER. Lurendrejeri tycker jag!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III