• Tabby

Odd Molly - för oss inbitna del III

Grymt

• Tabby
    Morty skrev 2009-11-09 16:27:36 följande:
    Tabby: Förlåt men inte förrän idag så blev jag färdig till att prova min nytvättade Lovley knit. Den har nog blivit ytterst lite mindre än innan.
    Tack för svar

Innerjoin: Inte ett knyst ännu.
  • Tabby
    Innerjoin skrev 2009-11-10 21:42:18 följande:
    Något ännu bättre och billigare är att skicka med DHL!! Då är paketet försäkrat och spårbart hela vägen. Gratis emballagekartonger . Går man genon Tradera så kostar tex ett paket på max 1 kg 42:-. Max 3 kg 52:-
    Gillar Sckenker ännu bättre. Så smidigt med att betala och fylla i anmälan för att skicka paket.
  • Tabby

Ni som har hearted tunic, har ni den i er vanliga storlek? Om man är mellan 2 storlekar, ska man ta den större eller mindre storleken?

• Tabby
    Bina skrev 2009-11-13 09:02:54 följande:
    God morgon alla fina Molly-tjejer! Jag säger som Frusna Flickan till Tabby.. ta inte mindre.. din normala blir fint!Jag har skrivit ett litet inlägg idag på min blogg om vem som är en "Riktig Odd Molly Lover" ... jag vore tacksam om jag kunde få era tankar där också. everydaymolly.blogspot.com/2009/11/vem-ar-en-...Trevlig helg! och tack till er som redan svarat!KRAM
    Men jag har ingen normal, utan är 0 ibland och 1 ibland . Men stor byst har jag inte.
  • Tabby
    Babybalo skrev 2009-11-13 21:20:15 följande:
    Jag som är en 2:a normalt (ibland 1) har den i 1, men tyvärr är den aningens för snäv... Jag skulle ta min normala stl eller ev en stl upp.
    Tack.
  • Tabby

Var på Pondus idag (Allum). De hade 4 st Taradiddle dress red . Storlekarna var 2 och 3. Så ett tips för er som letar. De kanske kan skicka med post?

• Tabby
    freemind skrev 2009-11-17 17:11:11 följande:
    Detta är "standardunderklänningen", den man fått med när man köpt vissa klänningar.
    Funkar den även om man inte är storbystad. Jag är 0 eller 1 i OM. Jag spanar efter en sådan i 0. Men 1 funkar kanske?

För i spoilerdress funkar absolut inte 0 och st 1 har för stora kupor så det är inte så snyggt på mig .
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III