• Tabby

Odd Molly - för oss inbitna del III

Carisma skrev 2009-12-31 15:15:19 följande:
    Hejsan!Tänkte ge mig ut på stan här i GBG och leta efter en jacka som jag sett på nätet.Vilka ställen säljer Odd Molly i GBG? Jag vet bara Åhlens, NK, Kålle och Ada samt Milk and honey.
    Venti Nove, Minzo, http://www.ruslifestyle.se, Charlotte, Raglady ( Frölunda och i Arkaden). Tatch.
    Men de flesta av dessa har inga jackor kvar. Lättast och för att bespara dig själv en massa tid (då shoparna är utspridda) så ring dem och fråga om jackan.
  • Tabby
    Bambiblogg skrev 2010-01-01 10:40:08 följande:
    Någon som vet om rean i OM-butiken kommer vara på 30% eller 50% den 7.e?
    Någon sa att de börjar med 30 %.
  • Tabby
    isako skrev 2010-01-02 00:19:12 följande:
    Absolut inte ok!! Reklammera och kräv pengar tillbaka alternativt ny vara. NEj har ingen själv. Men 1 år borde de vara. Är nästan säker på det faktiskt
    3 års reklamationsrätt har man. Det första halvåret måste företaget bevisa att felet inte fanns från början (vilket är näst omöjligt). Efter 6 månader är bevisbördan kundens.
  • Tabby
    Stargirl skrev 2010-01-03 16:44:55 följande:
    Ja det kommer flera. De första plaggen släpps om ca en vecka. Men exakt vad det är vet faktiskt inte jag. Lovely knit brukar släppas något senare. I feb om jag minns rätt. Men det behöver inte vara på det viset detta år.
    Kommer finnas i lila, powder och rött om jag inte missminner mig.
  • Tabby
    Stargirl skrev 2010-01-03 16:51:37 följande:
    Beror lite på. Men jag skulle säga stl 2.
    Bästa är att prova. Jag tycker bomullsskoftan är lite större i storlek mot ull. Men skulle nog oxå säga 2.
  • Tabby
    alias skrev 2010-01-03 17:47:03 följande:
    En liten rapport efter att ha varit på Mathildes idag (PK-huset);Det börjar bli väldigt urplockat, mycket är redan slutsålt. En hel del är redan nu sänkt med 50%. Bla shopapde jag strumpor (jag som absolut inte skulel ha några såna!) till halva priset.Köpte också bla en alpaca mix long cardigan, en sån skulle jag heller inte ha ... OnceInALifetime Coat finns kvar i alla färger och storlekar, 4 200 kr. Även Noblesse Coat fanns det ganska många av.Så ni som har tänkt fynda - skyndaskynda ...
    Då ska jag försöka ringa i morgon och se om de har kvar long mix cardigan st 0 i royal ( för du boterade möjligtvis inte om det fanns )?
  • Tabby
    alias skrev 2010-01-03 19:29:19 följande:
    Fanns! Storlek 0 fanns i rosa (någon enstaka) och royal.Jag köpte royal. Fast i storlek 2 ... Den är sååå fin!Dock bara 30% rea på den!
    Jag vill ha 50 % på den . Hojta till någon om den dras ned till 50 % och den finns kvar.
  • Tabby
    Morty skrev 2010-01-03 22:03:41 följande:
    Venti Nove, Minzo, www.ruslifestyle.se, Charlotte, Raglady ( Frölunda och i Arkaden). Tatch.Dessa affärerna tipsade Tabby om i GBG området.
    Kålle & Ada, Oles döttrar, Milk&Honey, Inatonsport i Torslanda.....
  • Tabby
    Frusna flickan skrev 2010-01-04 09:45:29 följande:
    Den brukar börja tidigt så den är väl redan igång?? Iaf här i Gbg tror jag
    Jag tror den brukar börja 7 jan för medlemmar (NK rean).
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III