• Tabby

Odd Molly - för oss inbitna del III

Du får länka till shoppar så länge det inte är din egen.{#lang_emotions_wink}

• Tabby
    Frusna flickan skrev 2010-01-29 14:41:03 följande:
    Just det.. Kålle & Ada har sänkt till 40% nu. De har en del smockskjortor, bottondown, livealot i rose i stl 2+3 (vill ha!! men har köpstopp), check me blouse i grey och chalk (en liten bara), brun indy, någon amerind osv......... Såg även scarfscarf.
    De har en hel del x-stich i chalk st 2 och en i st 1. En svart hearted tunic i st 0.
  • Tabby
    Tabby skrev 2010-01-29 15:17:33 följande:
    De har en hel del x-stich i chalk st 2 och en i st 1. En svart hearted tunic i st 0.
    Har oxå köpstopp nu. Vår generator till bilen pajade och det var att punga ut nästan 8000 kr {#lang_emotions_yell}.
    Hade gärna viljat ha en x-stich annars.....
  • Tabby
    Mariajac skrev 2010-02-01 14:54:10 följande:
    Stämmer det när det trots allt inte är en renodlat webbutik jag handlat av?Och trots att vi inte gjort upp innan om rekommenderad frakt - det var bara jag som förutsatte att hon skulle skicka ett såpass dyrt plagg som rek när jag betalade 80:- för att få den skickad?
    Jepp, trots icke renodlad butik. Konsumentköplagen gäller.
  • Tabby
    Waomi skrev 2010-02-02 09:43:16 följande:
    Jag har ett par namn som man ska akta sig för att göra affärer med.. Kan man skriva ut dom här i tråden.. jag menar *undrar* bryter det mot några regler? Det är privatpersoner..Sen undrar jag om nå´n vet hur jag ska få tag i en Once in a life time coat, svart 3;a .. Jag har precis ( i höstas ) "upptäckt" Odd Molly och jag är så fast !
    Inboxa gärna namnen till mig  med.
  • Tabby
    Morty skrev 2010-02-03 20:47:03 följande:
    Absolut!Skönt att det löste sig med koftan.
    Mig med!
  • Tabby
    Sue Ellen skrev 2010-02-04 13:58:28 följande:
    NU ska det funka! Eller...?
    Ser ingen kjol??
  • Tabby

Har någon listan för oseriösa Traderare? Kan den inboxas till mig?

• Tabby
    Morty skrev 2010-02-07 21:32:31 följande:
    Sorry OT men finns ju många experter här inne på lite allt möjligt. Om man handlar något på rea hos Idyll Interiör. Vet ni om man har rätt till att byta till en annan storlek? Vet att det säkerligen har skrivits om det tidigare men jag kommer inte ihåg......ibland har man minne som en fiskmås.
    Man har alltid ångerrätt på 14 dagar när man handlar på distans. En del företag säger att  man ej får lämna tillbaka reavaror, men enligt lag har de inte rätt att göra så.
    Börjar de grina så säger att ångerrätten gäller i 14 dagar även på reavaror enligt konsumentköplagen. Då brukar de ändra sig ganska snabbt
  • Tabby
    Tabby skrev 2010-02-07 21:43:27 följande:
    Man har alltid ångerrätt på 14 dagar när man handlar på distans. En del företag säger att  man ej får lämna tillbaka reavaror, men enligt lag har de inte rätt att göra så.Börjar de grina så säger att ångerrätten gäller i 14 dagar även på reavaror enligt konsumentköplagen. Då brukar de ändra sig ganska snabbt
    Alltså bytesrätt är inte samma som ångerrätt. Vid ångerrätt får du lämna tillbaka. När det gäller bytesrätt (byta mot annan storlek) är det upp till företaget.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III