Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla
    fru vanheden skrev 2009-11-15 19:17:09 följande:
    Någon här som har varit på kosta outlet och sett om det finns lite Odd mollys där?Vi funderar nämligen på att ta en tripp dit nästa helg på lite julmarknad/shopping
    Någon i tråden (kommer inte ihåg vem) var där för några veckor sedan och var jättebesviken. Bara ett fåtal kvar och mest små storlekar.
  • Puffig Pingla
    Tabby skrev 2009-11-20 23:22:38 följande:
    Har nu fått svar från säljaren . Jag skrev att jag var lite orolig."Det behöver du inte vara, kjolen är en äkta odd molly som jag har köpt på odd mollys utförsäljning "Med tanke på vad ni skrev innan, tror jag henne.
    Jag har handlat av henne och hämtat varan i hemmet. Hon är helt ok. Du kan tryggt handla.
    Jag har en likadan kjol och är supernöjd med den.
  • Puffig Pingla
    smulan0 skrev 2009-12-01 08:34:19 följande:
    Nu börjar jag tycka att det är bra att det finns kopior på vissa modeller på tradera... kunde fynda mörkblå tenfold knit för 600kr! Garanterat äkta med kvitto, inköpt i butik jag känner till väl! Hade väl sällan fått den så billigt om inte alla var rädda för att det är en kopia! (tycker nästan synd om säljaren iofs)

Håller med. Går att göra superklipp på T nu pga kopiepaniken.

Trist bara när man säljer. Jag har haft ute några ganska ovanliga plagg nu på sista tiden och får likförbannat 100 frågor om det är en kopia, var den är köpt och om jag har kvitto kvar. Men men, det är väl så det blir när ett märke blir poppis.
  • Puffig Pingla
    Anna Paulita skrev 2009-12-01 23:31:23 följande:
    Någon?
    Det beror på om du menar den i ull eller bomull? Med tanke på frågan om ylleprogram antar jag att du menar ull. Jag har kört min i ullprogram och det gick bra. Kom bara ihåg att dra den efteråt.
  • Puffig Pingla
    mama77 skrev 2009-12-01 18:03:57 följande:
    :)Håller på att leta efter en 4 cont. x-stich dress på tradera.Hur ska man veta vad som är falska kopior?Finns det något man ska kolla efter på plagget?Tack på förhand
    Såvitt jag vet så är det den i lila med gult band som är kopierad. Men jag har för mig att det var fler färger.
  • Puffig Pingla
    Mamma2001 skrev 2009-12-01 23:22:10 följande:
    Har ni funderat på era juloutfits? Molly-juloutfits I mean.... :)
    Jag kommer vara i fjällen så vi får se hur snygg man blir. Långkallingar och tomteluva kanske

Annars kanske short voilen med underklänning och lite tjockare strumpbyxor.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-12-01 22:32:56 följande:
    Trist bara när man säljer. Min Lovelier knit fick jag drygt 850 kr för och den är tvättad en gång
    Fast när jag köper vårkollektionen på T har jag i bakhuvudet vad de gick för på rean i somras och vägrar gå högre. Lovliern låg ju på 900kr på rean. Kan vara fler som resonerar så.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III