Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly - för oss inbitna del III

isako skrev 2010-01-23 22:41:31 följande:
    hihihi naaaw du är sötast i världen! Känner mig faktiskt riktigt fin i den och.... Kvinnlig!!! Skall inte säga att jag inte gör det annars, men jag är ju liksom ..stor.. Alltså nu menar jag inte tjock eller så, men ni vet.. Lång .. Bastant iaf så gör den här att jag känner mig kvinnlig och vacker
    Nu har jag oxå sett dig. Du var ju tokfin i din!!
    Längtar tills min dyker upp så jag får vara lite smurfigt blå.
  • Puffig Pingla

Vinkar tjena till Duntoffla och tackar för senast. När ska vi fika igen???
    Man får ju mersmak av sådana här träff-trevligheter.

Egentligen har jag inte tid att kika in här (håller på att packa sjukhusväska för 58e gången )

Var bara tvungen att spana i och kolla vad Mabimao håller på med velouren. Helt plötsligt klarnade kommentaren på bloggen. Och du, du vet var min brevlåda bor. Jag kan lätt lösa dina problem.

Kram på er alla Mollytöser. Hinner inte hänga här så mycket i dagarna men när jag väl dundrar in sen kommer jag tokspamma er.

• Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2010-01-26 20:26:43 följande:
    God kväll!Nyligen hemkommen efter en trevlig Molly-fika med härliga tjejer!Frusna flickan- Fondan ser fin ut (av det man ser )
    förresten - sååååååååååååååååååååååååååå snygg du var i full emb klänningen i powder. En dröm!!!
  • Puffig Pingla

Tipsitipsi - för de som bor i Stockholm och är mindre än jag dvs strl 0-2 så har Melange (i Västermalmsgallerian och naturligtvis inte min butik) kvar lite ovanligare reaplagg från OM nu.
    Bla har de excess dress för 1500kr (dvs snorbilligt).

I övrigt så har jag som då drar lite större storlekar nu äntligen testat en bunt kläder. Finns på bloggen och mer kommer i morgon.

• Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2010-01-30 19:08:22 följande:
    Hihi, jag kuppade en 4a av samma säljare igår. Har handlat av henne tidigare och hon var helt ok (och det är naturligtvis inte jag som har annonsen heller).
    Ps. har nu lagt ut lite mer provbilder på stora 4an i i diverse vårmollysar min blogg.

Det roliga var att det enda plagg jag kände att jag saknade i provningen var Chrysalis wrappen så går knaspinlga och slår till på en på Tradera helt oprovad. Men det blir ju spännande när den kommer.
  • Puffig Pingla
    Bambiblogg skrev 2010-01-30 19:46:39 följande:
    Så avundsjuk jag blir! Vill också ha en Chrysalis. Vilken färg blev det?
    En multi. Var så snål att jag högg mer på priset än färgen. Men jag tror multin kommer vara super.
  • Puffig Pingla
    Innerjoin skrev 2010-01-30 22:57:25 följande:
    Någon som har en bild på en blå Fonda live? Är det lika klar och fin blå som på produktbilderna, eller är den mörkare/dovare?
    Ha, har en sån på min dagens ikväll...

Menar du att du inte slaviskt följer min blogg???? Bääääd innerjoin
  • Puffig Pingla
    Innerjoin skrev 2010-01-30 22:57:25 följande:
    Någon som har en bild på en blå Fonda live? Är det lika klar och fin blå som på produktbilderna, eller är den mörkare/dovare?
    Och som svar på frågan; dem är klarblå men mörkare än produktbilderna.

Såg du någonsin velour frill dress tunic i blått? Det är samma bå färg.
  • Puffig Pingla
    isako skrev 2010-01-30 23:48:32 följande:
    Ohhh kan vi inte få se bilder? Har valt dark cherry men är lite si så där.. Är inte tokkär och funderar på om det är färgen..
    Jovisst, den befinner sig just nu i Malmö men om du som ändå snackar lingot kan ju åka och hämta den åt mig. Du bor ju faktiskt närmre
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2010-02-06 13:20:41 följande:
    Meeeeen.....man kan inte lura folk i denna tråden....dont even go there.
    Agree....... Klantisch Bambi!
  • Puffig Pingla
    tlillan skrev 2010-02-06 16:34:24 följande:
    Vinkar lite.... jag har legat i magsjuka mitt i allt nu... Mår äntligen bättre.  Kram till alla härliga molly tjejer!www.molly-tina.blogspot.com/
    Välkommen tillbaka. Är impad av att du klarade av att ta hand om barnen samtidigt.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2010-02-06 23:21:59 följande:
    Jag köpte röd. Har vit och rosa innan. Har ett par röda hasbeens som är innte på 3.e säsong nu i sommar, men de kommer vara sååå fina till denna.Men det ljusblå vore tok fin till jeans.......Den i dark powder eller brown eller vad den heter är fiiin och lite ovanlig men kanske inte så somrig, eller....men det kan ju vara bra för året runt användning.Jag svamlar lika bra jag........
    Betyder det att jag kan egospana på måndag? Dvs inte jaga frill utan baaaaaaaara tänka på mig själv ?

Har tänkt på dig ikväll för deidres och jag har varit på kalas!!!! Vi har varit sååå snygga ihop. Tack lovely lilla du.

Skönt att ni kommit hem ordentligt.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III