• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del III

Quiet thoughts skrev 2010-01-18 14:44:26 följande:
    Viskar, jag råkade hitta min andra Molly idag, det är fina kläder, fick en top för 35€ Ny såklart
    ibland är det svårt att motstå.
    Kul och se dig här också!
  • Morty
    Tindrisen03 skrev 2010-01-19 15:12:34 följande:
    Host Host men istället för att göra mig av med en taradiddle så blev jag med en till- den i royal. Såå fin! Har nog bestämt mig för att den rosa check me andress klänningen får åka men sedan står det mellan att sälja puder eller den gråa taradiddlen tror jag. Eller?
    Du är ju bara FÖR härlig!!
  • Morty
    Stargirl skrev 2010-01-19 16:08:31 följande:
    Inget att ha på mig.....jag fattar inte hur jag kan inte ha ngt att ha på mig. Känner ni er på det viset ngn gång fast hela garderoben väller över av kläder?
    Oh ja det hände mig senast i morse.
  • Morty
    Quiet thoughts skrev 2010-01-19 17:31:46 följande:
    bambinidolce.blogg.se/category/klader-till-ma... här finns bild på mollykläderna nu. 2.an satt rätt bra på mig , kunde haft i 1, men då skulle risken varit att ärmarna blivit för spända vid axlarna.
    Fint!
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-19 18:22:36 följande:
    Har ju kikat lite i era bloggar och sett att flera av er har tyllkjolen från Indiska. Så idag när jag gick förbi var jag tvungen att kolla på dem, och jag såg att den var nedsatt från 199 till 129 kr. Så jag tog en grå och en cremefärgad med till provrummet. Tvekade lite, men misstänkte att jag skulle ångra mig om jag inte köpte, så jag tog båda. Framme vid kassan visade det sig att det var ytterligare 50 % rabatt, så det blev 129 kr för BÅDA! Helt ok pris tycker jag! :)
    Perfekt! Bara tacka å ta emot.
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-01-20 12:50:42 följande:
    100 gr frill I/s top white & en vit Fonda dress är nu beställt!!! Hoppas det passar! Velade länge mellan den vita eller rosa Fonda dressen, men valet föll på den (opraktiskt) vita!
    Skoj! Har du beställt i Sverige så kläderna har börjat komma menar jag. Var inne i lokala affären men inget nytt ännu. {#lang_emotions_cry}
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-01-20 13:56:01 följande:
    Jag beställde på Country-Dreams, Anna i Höllviken. Tror den vita Finda dressen kan bli snygg till solbrännan i sommar.
    Ja, jag såg det sen. Visst blir den fin till sommaren. Grattis! Synd att det bara är en webshop för annars hade man ju kunnat gå dit och shoppa (för min del ).
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III