• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del III

freemind skrev 2009-12-11 12:16:00 följande:
    Klart att du ska gå tillbaka med dem!Sådär olika ska de ju inte vara!
    brawny skrev 2009-12-11 12:30:55 följande:
    Jag hade gått tillbaka och påtalat det!
    Stargirl skrev 2009-12-11 12:35:50 följande:
    Gå tillbaka och visa det. Det måste ha blivit ngt fel när de syddes.
    Tack för era åsikter. Då ska jag ta och göra ett besök i affären.
    Hoppas tomten kommer i år...........
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-12-11 17:58:16 följande:
    (funderar på lite blue eller rouge, grey funkar inte - hos ajabaja står det lilac, fast utan bild men den ser jag ej på hemsidan??)
    Jag har varit där idag och lämnat in mina strumpor. Kikade på just lilac i den du pratar om samt den andra Alchemistry s/s. De är väääldigt ljusa.
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-12-11 21:16:03 följande:
    Ja, de ser lite bleka ut:)
    De är underbara i färgen - bara det att jag inte passar i den tror jag. Behöver lite mer färg.
  • Morty
    maruttan skrev 2009-12-11 21:21:43 följande:
    Snabb fråga...redheofsweden har ju klarna faktura som betalnings alternativ. Är det en sådan faktura där man kan dela upp betalningen?
    Verkar inte som de har det hos RedheofSweden. Men jag har sett att de har det på vissa shoppar. Kanske har olika avtal.
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-12-11 21:23:37 följande:
    sama här... men den röda kanske.. sett den också IRL???
    Japp, den röda är ju härligt röd. Skulle jag välja skulle jag nog ta den röda.

Det är lite synd med Ajabaja, de har så grymt liten lokal och massvis med kläder. Odd Molly hängerpå ett speciellt ställe och de har endast ett plagg uppe av varje och färg. Men det är så sjukt trångt på den stången. Inte säljande direkt - men kan tänka mig att de flesta shoppar via nätet från dem. Det gör jag också för det är så svårt med parkering där runt omkring.
  • Morty
    maruttan skrev 2009-12-11 21:30:26 följande:
    Äsch vad surt! Är på jakt efter en everywear dress chalk i stl 4 och då gärna i en shop som har delbetalningsfaktura. Någon som har något tips? Går bra med en grå också
    Nämen vad synd när du hittat det du vill ha. Tror det stod 10 dagars betalning.
  • Morty
    Tabby skrev 2009-12-11 19:01:11 följande:
    Ja, mitt paket åkte på tull. Men Amy hade som tur var skrivit ordervärdet mindre än vad det var + att det stod gift. Man får betala 25 % på skriven summa + 60 kr för Tullens adminavg.
    Min man köpte något till sin bil från USA nyligen och då hade t o m Posten tagit ut en avgift för det hela (förutom tull m m). {#lang_emotions_undecided}
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-12-11 16:44:16 följande:
    Träffade min kompis när jag hämtade ut ett paket med orden STAYHARD printade i stora bokstäver - hon o hennes tonårsdotter fick sig ett gott skratt! Tror inte hon köpte min förklaring o att det var en tunika i...

Jag beställde något därifrån också och maken såg påsen liggandes här hemma. Såg hans förvånade min han trodde jag köpt någon sexleksak. Sån besvikelse när det var ett klädesplagg till mig.
  • Morty
    Stargirl skrev 2009-12-11 21:35:47 följande:
    Mitt sovrum är färdigt....vill bara berätta för alla (som om ngn bryr sig). Bilder finns i bloggen....jag är väldigt nöjd alltså.
    Härligt! Kikar genast in!
  • Morty
    brawny skrev 2009-12-11 21:43:45 följande:
    De tar en avgift för att de gör tulldeklarationen åt dig... precis som att vi bett dem om det, eller hur?! :-P
    Precis! De gör allt för att få in lite pengar.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III