• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del III

MammatillO skrev 2009-12-11 21:47:49 följande:
    Någon som provat #221 Duvet 1/s Tunic ? Hur är den i storleken ? Faktiskt det enda ur Pre-spring som jag fastnat för .
    Fråga fru Vanheden. Hon har köpt en. Eller kolla in på hennes blogg.
    Hoppas tomten kommer i år...........
  • Morty
    Perkan skrev 2009-12-13 20:38:44 följande:
    nick name skrev 2009-12-13 20:29:00 följande: Åh nej nu fick jag tillbaka att det var felaktig mailadress.... Någon som vet?
    Det är med .com istället för .se

• Morty
    Bina skrev 2009-12-20 09:43:57 följande:
    fniss - äntligen ligger det online.. min första reaktion var att det började spela från Djungelboken i mina öron.. "Dobidoo.. jag vill ju va som duuuuu" lh5.ggpht.com/_4RKCBJHtbJI/Sx7Tosfk6mI/AAAAAA... (förlåt Odd Molly - jag kan inte låta bli )
    Misstäntke att det var dessa du refererade till när du nämnde djungelbok strumpor. Jag håller med dig om att det får en att känna lite dobidoo.... ser framför mig när det dansas med höftrörelser och strumpisarna på.
  • Morty
    alias skrev 2009-12-21 14:26:43 följande:
    Shoppade loss lite i helgen, på diverse webbshoppar, bla dennawww.fashionjeans.com.au/store/womens-odd-moll...Undrar om någon handlat därifrån tidigare, och hur allting funkade (så dags att fråga nu ...) - och hur lång tid det gick att få kläderna ...Undrar också om någon har erfarenhet från någon av dessa webbshoppar ...www.shopatanna.com/designer-products.asp?id=8...minzo.jetshop.se/Default.aspx
    Jag har endast erfarenhet av Minzo och de rekommenderar jag verkligen. Snabba och trevliga de gånger jag haft med dem att göra.
  • Morty
    Micjah skrev 2009-12-22 21:11:12 följande:
    Jag fick denna i present från min fina karl...www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=7...Men jag har jättesvårt att bestämma mig för vad som passar till..någon med förslag?
    Åh vilken snäll man. ) Håller med Bina - jeans passar nog perfekt!
  • Morty
    tlillan skrev 2010-01-02 20:02:30 följande:
    Hejsan! Nu har jag hittat hit.. :) Har bloggen : molly-tina.blogspot.com/ Skulle behöva lite hjälp... Skulle vilja ha tag på en röd jacka Nylon Parker Coat  och har hört att det finns på Mathilde.. vet ni vart jag annars kan hitta. Hoppas på hjälp. :)
    Hej! Skoj att se dig här också!
  • Morty
    Lillla My skrev 2010-01-02 20:24:09 följande:
    På tal om reklamationer. Är det någon fler som haft problem med broderierna på 327:an i chalk från höstens säsong, den med royalbrodierier? Jag hade först en, den fick jag lämna tillbaka i Odd Mollybutiken då de inte hade någon kvar i min storlek. Köpte en ny på en annan butik och de har lämnat den till skräddare för att se om det gick att fixa. Jag är skeptisk då det ser ut som broderierna inte är fästa på baksidan, trådarna är bara avklippta. Trist då jag gillar den. Har även en i blått men den är helt felfri.
    Jag fick reklamera min 327:a i Cherry för där släppte brodyren på ett par ställen. Har inte hittat någon ny i storlek 2. Men min i blått har jag inga problem med iheller....
  • Morty
    pezz skrev 2010-01-03 19:20:52 följande:
    är det bara jag som inte hittar så mycket olika plagg eller är det inte så många plagg dom har?
    Alla tar in olika mycket. Det är snart dax för vårens släpp. Pre-spring har kommit och en del rear ut så det är nog rätt utgallrat. Har du letat på nätet eller irl butiker?
    Mizza skrev 2010-01-03 21:51:50 följande:
    Hej! Som relativt ny Odd Molly dyrkare undrar jag om någon vet en bra butik i Göteborg/Borås som säljer dessa plagg ? Vilka nätbutiker skulle ni rekomendera? Är det ok att köpa från utländska, eller blir frakten väldigt dyr? Tacksam för tips!
    Det var någon som frågade om Göteborg häromdagen så kika tillbaka i tråden så hittar du nog lite info.
  • Morty
    Mizza skrev 2010-01-03 21:51:50 följande:
    Hej! Som relativt ny Odd Molly dyrkare undrar jag om någon vet en bra butik i Göteborg/Borås som säljer dessa plagg ? Vilka nätbutiker skulle ni rekomendera? Är det ok att köpa från utländska, eller blir frakten väldigt dyr? Tacksam för tips!
    Venti Nove, Minzo, www.ruslifestyle.se, Charlotte, Raglady ( Frölunda och i Arkaden). Tatch.

Dessa affärerna tipsade Tabby om i GBG området.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III