Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del III

Hilti skrev 2009-12-29 13:30:04 följande:
    Vad gör jag? Kontaktar säljaren eller anmäler till Blocket? Jag vill inte betala mycket penger för nån kopia
    Jag hade kontaktat säljaren och bett om kompensation och sagt att jag annars anmäler. Man vet ju inte om säljaren kanske går med på återköp. Ej troligt men värt att försöka.
  • Frusna flickan

Tråkiga besked till er som sambeställt från bluelawn.. Allt är slutsålt så det blir inget. *deppar.... Bra för er andra att veta också - att lagersaldot inte stämmer alltså.

• Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-12-29 16:56:04 följande:
    Hmm...tror ni det är någon idé att lägga ut en Summer of 2007 tunic på Tradera? Eller tror alla att de som säljs är kopior. Min är den blekrosa med svarta hyskor. OBS! ingen annons utan bara en stilla undran...
    De gamla med svarta har väl inte kopierats?
  • Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-12-29 18:10:33 följande:
    De gamla med svarta har väl inte kopierats?
    Sorry att jag inte läst hela tråden innan jag pratar...

Vill passa på att säga att jag tycker inte att det är så svårt att sälja nu. Beror som sagt på VAD. Sålde på blocket häromdagen och fick rätt pris direkt. Det finns så lite på T nu då jag tror att det funkar bra. Vi är ju flera som fått en slant i julklapp att shoppa för
  • Frusna flickan
    alias skrev 2009-12-29 17:47:29 följande:
    Japp, så är det - tyvärr. BlueLawn hade haft "jullov", och när de kom tillbaka idag meddelade de att allt var slutsålt. Häpp!!Nåja, det var värt ett försök. Tröttsamt att ge sig ut på jakt igen, bara ..
    Ja så himla deppigt!!!!!! Jag vill så gärna få tag på en voile short dress. *gråter
  • Frusna flickan
    Skrutteruttan skrev 2009-12-29 18:13:43 följande:
    Jag fick mail att mitt var skickat! Så allt var nog inte slut..
    Åh lyckliga du!! Ni som har stl 0 och 1 har ju himla flyt alltså.. Tycker alltid alltid det är de stl kvar. Igår i butik var det bara 0:or och 1:or kvar på det som fanns
  • Frusna flickan
    alias skrev 2009-12-29 18:34:10 följande:
    Öööööh, va? Allt VI beställde var slut, eller vad menar du?
    Ja det var det jag menade också. Kanske var jag lite otydlig så folk missförstod. Ville bara ha sagt att man inte kunde lita på lagersaldot
  • Frusna flickan
    alias skrev 2009-12-29 21:34:26 följande:
    Samshoppar gärna (vi hade ju så trevligt!) - hör av dig om du ska lägga en order!!! Eller kanske härwww.delilahfashion.com/Fast där är ju frakten inte så dyr ...By the way ... jag tänkte ta en reashoppigtur till WINK och Mathildes imorgon ...tror ni det är jätteurplockat eller värt mödan?!
    Hej Newyorker! Jag har helt missat detta inlägg, sorry men det enda som finns på Delilah var en brun spoiler och nu har ju precis lyckats få tag på två stycken ännu billigare. Jag ringde dessutom Bluelawn (vägrade ge mig) och köpte några plagg trots den dyra frakten. Jag fick ha en kvinna i tfn räkna upp vad jag var intresserad av och så kollade hon (inter snack om att han en trådlös telefon eller kläderna i närheten ) Snabbt som ögat beställde jag det de hade - så synd att jag inte hade någon mer att dela med men kände att tid inte fanns. Det blev liksom sådär att "jaha, har ni den i den färgen, ja då tar jag den istället och på ena chansar jag på en 2:a som jag ibland kan ha".. Ja du förstår..

Jag fick såklart inte min voile short dress i chalk men känner mig ändå nöjd och har inte råd med mer. Jag önskar ibland att jag bodde i Sthlm med alla butiker. Hoppas att du har fyndat idag!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III