alias skrev 2009-12-29 21:34:26 följande:
Samshoppar gärna (vi hade ju så trevligt!) - hör av dig om du ska lägga en order!!! Eller kanske här
www.delilahfashion.com/Fast där är ju frakten inte så dyr ...By the way ... jag tänkte ta en reashoppigtur till WINK och Mathildes imorgon ...tror ni det är jätteurplockat eller värt mödan?!
Hej Newyorker! Jag har helt missat detta inlägg, sorry men det enda som finns på Delilah var en brun spoiler och nu har ju precis lyckats få tag på två stycken ännu billigare. Jag ringde dessutom Bluelawn (vägrade ge mig) och köpte några plagg trots den dyra frakten. Jag fick ha en kvinna i tfn räkna upp vad jag var intresserad av och så kollade hon (inter snack om att han en trådlös telefon eller kläderna i närheten

) Snabbt som ögat beställde jag det de hade - så synd att jag inte hade någon mer att dela med men kände att tid inte fanns. Det blev liksom sådär att "jaha, har ni den i den färgen, ja då tar jag den istället och på ena chansar jag på en 2:a som jag ibland kan ha".. Ja du förstår..
Jag fick såklart inte min voile short dress i chalk men känner mig ändå nöjd och har inte råd med mer. Jag önskar ibland att jag bodde i Sthlm med alla butiker. Hoppas att du har fyndat idag!