Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

Tillbax från min resa! Nu ska jag läsa ikapp alla bloggar och denna tråden.....phuuu vilket jobb.

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl

Nu har jag en komplett lista över OM plaggen från vårens kollektion som jag vill ha....har jag missat ngt tycker ni?

• Stargirl

Kissie och Odd Molly....GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH...har ni sett. Jag har länk i bloggen.

• Stargirl
    Bina skrev 2010-01-18 00:35:55 följande:
    Nattsuddar-Bina kikar in.. jag läste på en av mina lokala butikers blogg att de fått rapport om försenad leverans "Nu har jag fått besked att Odd Molly nästa Vår 2:a är lite försenad…den kommer att skickas i slut av vecka 3, kommer att finnas i butik tidagst fredag 22/1 eller i början av vecka 4." oops vad stort det blev när jag kopierade in det..
    Verkligen trist.....men bra för  plånboken.
  • Stargirl
    Tindrisen03 skrev 2010-01-18 08:55:19 följande:
    Smakråd: Har (host.. köpt lite för många av 2 klännigar. Den ena är taradiddle som jag har i grå, röd och puder och den andra är check me andress som jag har i alla 3 färgerna ( rosa, chalk och grey) Vill ha bort en av varje och vill ha råd! Vilka är keepers och vilka ska bort? Är dessutom sugen på en taradiddle i lila men då kanske 2 måste bort
    Jag tycker att du ska sälja den röda taradiddlen och den rosa check me andress. Resten skulle jag behålla.
  • Stargirl

Inget att ha på mig.....jag fattar inte hur jag kan inte ha ngt att ha på mig. Känner ni er på det viset ngn gång fast hela garderoben väller över av kläder?

• Stargirl
    Bina skrev 2010-01-19 16:25:16 följande:
    HAHAHA du är ju skön! Din nya läckra HD-kofta och ett vitt linne.. ett par ljusa jeans till *försmak av våren*
    Näe.....det blev en Lovely Knit i grönt med lila band och OM jeansen...hade ingen inspiration i morse alls.
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2010-01-20 11:14:25 följande:
    Jag behöver också rensa....men vill egentligen inte alls....
  • Stargirl
    Frusna flickan skrev 2010-01-20 12:10:59 följande:
    Jag känner samma sak.. Jag har svårt att hitta något att ta på mig.. Men för mig är det så här. Jag har kläder som folk ser, får ofta många komplimanger för min stil, för mina tunikor osv - det gör i sin tur att jag känner att jag inte kan ha dem så ofta och inte heller för länge. Oftast säljer jag ett plagg närjag använt det kanske 5 ggr för att sedan klicka hem ett nytt. Det har liksom blivit min grej att alltid ha nya kläder. Om jag fått massor med kommentarer för ett plagg är det svårt att ha det jätteofta sedan. Knasigt men så är det för mig. Vanliga kläder syns inte lika mycket och då gör det inget om man använder det varje vecka. Eller tänker jag tokigt?
    När jag träffar kunder måste jag komma ihåg vad jag hade på mig sist för att inte ha samma sak.....likadant om jag reser med samma team. Man måste tänka på vad man har på sig hehehe...
  • Stargirl
    smulan0 skrev 2010-01-20 18:29:33 följande:
    Finns det någon mollytjej som inte beställt en Fondadress? ha ha ha... kommer att bli så himla snygga!Jag körde på en 1a. Brukar ha 2a i koftor och jackor och 1a i det mesta annars.
    Jag ska inte köpa den....bra sugen men det finns annat jag hellre vill ha.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III