Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

Bästa stället att kolla kursen på olika valutor är

Mycket korrekt info!! Den använder vi på jobbet.
  • Stargirl
    Anna Paulita skrev 2009-12-25 09:11:36 följande:
    God Jul alla OM fantaster! Är det någon som vet när OM affären på Humlegårdsgatan öppnar efter julhelgen? I morgon eller på söndag?Jag fick faktiskt en OM tunika från min man men den var på tok för stor, och jag vill ju så snart som det bara går byta den till en annan. God fortsättning!
    Jag tror inte de har öppet på juldagen. Men det är en gissning.
  • Stargirl

Rotade runt bland reorna. Hittade en blå spoiler tank!!! Jag har velat ha en länge. Äntligen är den min. Hoppas nu att lagerstatus stämmer så jag får den i början av nästa vecka

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl

Gaaaaah...jag gillar inte blusen jag fått i julklapp......den sitter inte bra.

IRRITERANDE....vad ska jag göra. Lämna tillbax den eller lära mig tycka om den? Jag gillar inte det öppna gapet vid brösten. Det irriterar mig så fruktansvärt.
  • Stargirl

Jaha....det funkar inte JÄVLA mac.....hatar mac datorer för att jag inte förstår dem.

det är en Duvet blouse s/s lite blue.
  • Stargirl
    Bina skrev 2009-12-26 13:04:26 följande:
    är du mycket arg? (förlåt - syftar på två irriterade inlägg i rad först blus och sedan datorn)Jag tycker absolut att du skall lämna tillbaka - jag gillar inte heller gapet på den och haha - jag har inte ens testat den för det skulle vara ett stort skämt med bystiga mig i en sån. Köp något annat vackert istället! *KRAM*
    hehehe....nej datorn är jag alltid arg på. Mac och jag är inte vänner. Jag ska nog lämna tillbaka blusen och köpa ngt annat. Du har rätt....den passar inte mig pga gapet.
  • Stargirl
    brawny skrev 2009-12-26 16:53:28 följande:
    Jag har också provat den o gillar inte heller den där öppningen. Den "viker upp sig" hela tiden fast jag inte ens är storbystad. Min kommer att åka tillbaka!
    Ja eller hur!!! Har packat ner min och imorgon åker min tillbax. Jag har verkligen ingen stor byst....tvärtom.
  • Stargirl
    brawny skrev 2009-12-26 17:10:00 följande:
    Jag blev superbesviken på passformen för jag gillar verkligen hur de blandat tyger men den får åka tillbaka...
    Jag oxå....jag älskade färgerna. Jag gissar på ett denna modell kommer att reas kraftigt då jag kan inte tänka mig hur den kan passa någon alls. Kanterna viker sig inte heller när man öppnar knappen utan står rakt upp.....ful modell tycker jag. Men på produktbilderna ser den söt ut onekligen. Jag som älskar Duvet blouse L/S trodde att denna oxå skulle vara en fullträff men icke.
  • Stargirl
    gambia90 skrev 2009-12-27 07:19:05 följande:
    Vet ni då vårens kollektion kommer? Är så sugen på #230 Fonda dress med ett par shorts till. (velour)
    Mitten av Januari börjar de släppa vårens och sommarens börjar de med i April. Jag är oxå sugen på en Fonda dress....i cerise hehehehe
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III