Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

smulan0 skrev 2010-01-25 16:29:13 följande:
    håller helt med dig! Vilket stroppigt butiksbiträde, snacka om att nedvärdera sina kunder! Varför skulle de inte bry sig om det "nya" inte är nytt? Falsk marknadsföring...
    Verkligen....sen säga VI pratar med våra kunder. Inte sjutton säger dom Detta är från en gammal kollektion bara så du vet.....
    Jag är väldigt misstänksam mot att köpa ngt från andra märken. Jag vill ha det nyaste annars vill jag ha rabatt....surar.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl

Min sura butik i mitt centrum har Crysalis silk wrap om ngn vill ha.....

De skickar om man är sugen.

• Stargirl
    Mabimao skrev 2010-01-25 18:35:33 följande:
    "..min sura butik" Du är för skön!!!Äh, handla där så lite som möjligt (ibland får ju egna behov av att hitta ett plagg gå före ) Tycker det är att behandla sina kunder illa. Och att stå och argumentera för det med dig i butiken är under all kritik.
    Hehehe....ja men om ngn nu vill ha en så finns det där. De är mycket trygga med betalningar och sköter sin butik säkert utmärkt annars. Så de är inte oseriösa om än lite konstiga.
  • Stargirl
    Sara Mia skrev 2010-01-27 16:46:56 följande:
    Fick SMS om att min blå Fonda dress kommer till posten nu från RUS. Hoppas, hoppas den passar nu då. Det är bara ett sånt jäkla snöoväder så jag knappt vill gå ut, men jag måste nog ändå....
    Jag skulle hämta ett paket också men skippade det pga vädret hehehehe....
  • Stargirl
    maugu skrev 2010-01-28 07:23:37 följande:
    God morgon!Hartjuvläst här ett tag då jag oxå blivit intresserad av OM.Dock är jag litebesviken på de webshopar som säljer OM som inte kan skriva tex mått (då jag förstått att detta kan skilja sig enormt från plagg till plagg  i samma storlek och vilken kollektion det är).Vill inte gärna chansa innan man köper..de som jag mailat separat om mått på vissa plagg svarar ej heller..trist..Vet ni om de bruar rea pre-spring när nu spring är ute eller blir det längre fram?En nybörjarfråga till;går det att tvätta dessa plagg i maskin,tex klänningarna?Tack så länge!
    Pre spring reas till sommaren, måtten lägger antagligen ingen ut då det är så mycket extra jobb. Men fråga här i tråden. Alla plagg tvättar jag i maskin, står det kemtvätt är det olika bud. Vissa tvättar i vatten iaf andra kemar.
  • Stargirl
    Sue Ellen skrev 2010-01-29 15:22:58 följande:
    Ursäkta att jag skriver en miljon inlägg i den här tråden, men måste bara berätta att jag hittade strumpbyxor idag i EXAKT rätt lila-cerisa färg som kantbandet i min check me andress (chalk). Det fanns på H&M, om nån skulle vilja ha. Dessutom till det fashionabla priset av 39,50!
    Bra tips.
  • Stargirl
    gambia90 skrev 2010-01-29 18:56:42 följande:
    Det har väl inte undgått någon att country-dreams har fått in en massa fonda dress ;)Jag fick ju min beställning från karins sportbod. En nylon parka och fonda dress. Fonda dressen var dock 100kr billigare än c-d samt att jag fick frakten gratis!Rekommenderar den affären!
    Hmmm undrar om jag faller dit nu.....det är farligt nära.
  • Stargirl
    Sara Mia skrev 2010-01-29 19:59:30 följande:
    Ja, det är en mycket smittsam åkomma som kallas Fonda-feber. Jag har just blivit botad med något mjukt och blått.
    Jag känner mig helt klats smittad. Men vet inte om jag behöver medicinera mig med motgiftet eller om jag klarar mig genom att sniffa på mina andra plagg. Vi får se....
  • Stargirl

Fick tips om denna i bloggen....jag ska inte ha den men ngn annan kanske vill.

http://www.tradera.com/Odd-molly-jeanskjol-auktion_106190977

En annan som är fin oxå en 0:a (som jag redan har)

http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-troja-214-strlk-0-auktion_106142364

En till söting som jag redan har i stl 1

http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-klanning-hit-and-run-strlk-1-auktion_106142785

EJ MINA ANNONSER

• Stargirl
    Pokergirl skrev 2010-01-31 20:09:25 följande:
    Någon som känt på OM sängkläderna? Är lite nyfiken på hur dom känns i materialet.
    Nej, men har ju en "trasa" som jag fått som prov på OM träffen i höstas. Inget som imponerar eller gör att jag lägger ner så mycket pengar. Inte för mig iaf.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III