Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

Pokergirl skrev 2010-01-31 20:23:24 följande:
    Trist! Jag tänkte mig mer satin-lyxkänsla, ffa med tanke på priset.
    Jag är ingen kännare av material dock. Men känner att mina HM lakan är av en annan kaliber än mina Lexington lakan....det är annan täthet i bomullen. Men med OM´s känner jag ingen sådan solklar känsla.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Bambiblogg skrev 2010-02-01 11:47:50 följande:
    Den blåa är ganska mörk såg jag idag hos Bambi. Men det är fint med både strumpbyxor och tights till. Jag skulle nog inte ha jeans under heller, känns inte som att det passar ihop med ett sånt hårt material när plyschen är så mjuk och gosig.
    Jooooo....coola jeans i stuprör som är slitna är den bästa looken för en Fonda. Strumpbyxor blir för fint då det är en vardags klänning. Men det är bara min åsikt. Alla får ju ha den som de vill.
  • Stargirl
    Sara Mia skrev 2010-02-01 16:14:51 följande:
    Idag kom så äntligen min Noblesse coat, chocolat från Ajabaja. Jag är såå nöjd. Det enda som förvånade mig mycket var att den kom i ett vadderat kuvert direkt i brevlådan, alltså inte på något spårbart sätt. Kuvertet var ordentligt tillknycklat och pappersdelen hade rivits sönder på ett par ställen, men som tur var bubbelplasten intakt så kappan var hel. Men jag funderar ändå hur de törs chansa och skicka så pass dyra plagg direkt i brevlådan utan spårbarhet. Ja, ingen skada är ju skedd för min del, men ändå....Är det för att hålla lägsta möjliga portokostnad? Någon som vet?
    Ajabaja har aldrig skickat ngt rekomenderat till mig. Jag har varit kund i säkert 5 år och ibland kunnat köpa för 4-5 tusen i taget. ALDRIG har det kommit annat än med vanligt porto.
  • Stargirl
    Waomi skrev 2010-02-02 09:43:16 följande:
    Jag har ett par namn som man ska akta sig för att göra affärer med.. Kan man skriva ut dom här i tråden.. jag menar *undrar* bryter det mot några regler? Det är privatpersoner..Sen undrar jag om nå´n vet hur jag ska få tag i en Once in a life time coat, svart 3;a .. Jag har precis ( i höstas ) "upptäckt" Odd Molly och jag är så fast !
    Jag tror inte man får. Men inboxa mig så kan jag kanske skriva namnen i min blogg. Men Tradera nick får du skriva i tråden. Det bryter nog inte emot några regler....dock inte person namn.
  • Stargirl
    Waomi skrev 2010-02-02 10:19:37 följande:
    Lättare sagt än gjort.. jag kommer inte in på din sida..
    Du kan skicka ett meddelande till mig iaf. Tryck bara på meddelande knappen och lägg in mitt nick som addressant.
  • Stargirl

Swedish hasbeens - säljs de i ingn weshop alls eller har de förbjudit försäljning över nätet? Ngn som vet?

• Stargirl
    Tindrisen03 skrev 2010-02-02 10:50:44 följande:
    Deras egen webshop finns ju. Vill ha hjälp förresten! Ett av de namnen som Waomi inboxade mig har förmodligen lurat mig ordentligt.. gjorde ngt otroligt klantigt och sålde henne en tunika på Blocket och skickade den när hon mailat mig en kopia på insättningen. Inga pengar kom såklart in på kontot och nu har det gått 1 1/2 vecka och hon skyller på att det blev fel på insättningen första ggn och att hon gjorde om den i torsdags men att det fr hennes sparkonto tar 3 bankdgr. Fortf idag inga pengar dock. Hon svarar på sms men ej om man ringer. Jag vet var hon bor, hur hon ser ut (googlade henne . Gör polisen ngt alls om man polisanmäler henne? El ngt annat förslag vad jag ska göra?
    Jag hade skickat sms och sagt att om du inte får pengarna inom två dygn gör du en polisamälan. Skriv att du vet hennes personuppgifter samt att du hittat flera som blivit lurade av henne så då går ni ihop och anmäler.
  • Stargirl
    Tindrisen03 skrev 2010-02-02 11:02:55 följande:
    Har gjort ett par ggr nu men hon är iskall och säger att pengarna är på väg Riktigt sur är jag och har stor lust att åka hemma till den där lilla bruden och dra henne i håret..lite långt till Linköping bara. Waomi hade dock kontaktuppgifter till hennes mamma så jag hoppas jag kan få dem så kan jag ringa henne
    Då gör du en polisanmälan bara! Hon får den hemskickad så fort du gjort den!! Enkelt! Om jag ska betala ngt till en privatperson så ser jag till att det är gjort i tid. Skulle jag göra ngt fel skulle jag göra en express betalning så bengarna syntes på kontot samma dag.
  • Stargirl
    Tindrisen03 skrev 2010-02-02 11:48:27 följande:
    Undrar var de "nya Odd Molly kläderna" kommer ifrån va?!
    Jeeez......keep an eye on her säger jag bara.....
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III