Odd Molly - för oss inbitna del III

Fin blogg!
Jag som aldrig korrläser.. FONDA DRESS menade jag såklart. Och lite andra slarvfel som jag inte orkar nämna... Förlåt mitt slarv.
Lisen hade pointelle me dress för den som sökte efter den. Såg ej priset och den såg ej ut att reas men i alla fall...
Men gud vad många must haves. Jag blev helt kär i x-stutch i lite blue.. Älskar ju ljusblått!! och en dark cherry nyph dress. Vill också ha lottalotta jackan i kortare modell som ser ut som 738:an. Och en rosa sparkle (ser ut som 329-an) fast med guldpaljetter att ha på sommarens fester. Och en kofta är ett måste. Jag måste gallra i listan för plånboken gråter redan..
Åh vad deppig jag blir.. Kanske lite OT men jag måste fråga om någon varit med om samma. Jag hade en auktion på T med en flanellblus från flow feathers-kollektionen. Den gick ut 20 dec och jag skickade direkt insättningen kom. Nu idag mailar säljaren mig och skriver att "jag köpte en tröja av dig och satte in ...pix men ingen tröja har kommit. Skicka den genast och maila mig tillbaka." Jag antag att han blandat ihop med mig någon annan först eftersom han skrev tröja och jag skrev att jag verkligen skickat osv.. Nunär jag går in och tittar är jag hans enda gjorda affär på T. Och jag gav positivt omdöme direkt när jag skickat. F-N!! tänk om jag får neg nu fast jag gjort rätt för mig som vanligt. Jag som har 100% positiva och förtjänar det om jag får säga det själv. Vad hade ni gjort??
Ps. Jag försökte ringa honom också men inget svar.