Odd Molly - för oss inbitna del III
Här kommer domen. Jag är helt kär i min Fonda.. Jag tänkte att jag inte skulle bli så till mig men jag älskar den. Den blå färgen är toppen också men jag gillar ju alla färgerna. Jag hade haft dem alla om jag vore rik men nu hoppas jag att det iaf blir två stycken. Vill ha den rosa så gärna. Den satt så himla fint också!!
Appeteaserna var liten i stl över höftern och satt inte snyggt alls på mig - retur
Och med mina frills hade jag ingen framgång alls. Den rosa var i fel rosa eftersom jag min klant beställt pink på CD (det fanns ingen bild) och på OM:s hemsida finns bara rose - alltså en ljusrosa och jag kopplade inte först att det fanns ännu en. *Morr Jag SKA ha frillen i rose.
Den vita frillen var i stl 1 eftersom jag måste ha glömt att klicka i stl och CD har ju ett sådant ordersystem som inte säger till att man inte valt stl utan väljer den som ligger framme och lägger i korgen. Så jag min klant fumlade bort två plagg jag skulle ha, en var för liten (för att se snygg ut på mig) och Fondan var underbar. Så gick det med det........