Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Odd Molly - för oss inbitna del III

Morty skrev 2009-12-09 09:19:42 följande:
    Dessa kanske??butikcha.dk/catalog/index.php...
    Äh, yrade o tänkte på 327-an :)!
  • Ullis 10
    Tuffelisa skrev 2009-12-09 13:29:10 följande:
    Fick precis mail från stayhard.se 15% rabatt på alla mollysar ÄVEN Pre-spring. Med koden GUCCE09 Inte min butik
    Åkte dit på den vita tunikan:)
  • Ullis 10

Frusna flickan skrev 2009-12-10 16:52:11 följande:

Här den, fast i rött. Jag tycker att den är superfin på! På produktbilderna har de puffat till den helt galet så dessa bilder stämmer ej alls med verkligheten tycker jag. Kul att bli så positivt överraskad! Köpte den gröna med 30% rabatt å Marengs.com
    Har den i grönt - den är kanon!
    Usch, 4000 spänn på två dagar.. Köpte just duvet ls lite blue, kunde inte motså även om det säkert blir superjobbigt efter tvätt "garnnystan"...
  • Ullis 10

Träffade min kompis när jag hämtade ut ett paket med orden STAYHARD printade i stora bokstäver - hon o hennes tonårsdotter fick sig ett gott skratt! Tror inte hon köpte min förklaring o att det var en tunika i...

• Ullis 10
    Stargirl skrev 2009-12-11 16:50:03 följande:
    Hahaha....en penispump kommer med posten hahahaha.
    Eller hur?:)
  • Ullis 10

Kommer alltid att tänkla på det nu... Köpte Alchemistry Tunic 228 i vitt, men tvekar nu... vore nog snyggare i rouge på mig - vilken gillar ni bäst? Är rätt ljus o behöver nog lite färg. Synd att man behöver linne under (tror jag) väl urringat annars...

• Ullis 10

(funderar på lite blue eller rouge, grey funkar inte - hos ajabaja står det lilac, fast utan bild men den ser jag ej på hemsidan??)

• Ullis 10
    smulan0 skrev 2009-12-11 18:57:06 följande:
    www.redheofsweden.se/index.phpär är en bild på alchemistry tunic i lilac...ser ut som blåbärsmjölkslila...
    Tack!! Ok, kan nån stödja mig i valet röd?:) Brukar ALDRIG vela, men nu så...
  • Ullis 10
    Morty skrev 2009-12-11 20:04:29 följande:
    Jag har varit där idag och lämnat in mina strumpor. Kikade på just lilac i den du pratar om samt den andra Alchemistry s/s. De är väääldigt ljusa.
    Ja, de ser lite bleka ut:)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III