Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Odd Molly - för oss inbitna del III

Skrutteruttan skrev 2010-01-11 15:11:48 följande:
    Idag känns det lite tungt att vara en mollyflicka. Påhoppen har varit helt extrema i bloggen . Som tur var finns det underbara människor där ute som skriver snälla kommentarer också *tack*.Vilket plagg är ni sugna på att klicka hem först?Jag vill verkligen ha Lottalotta long jacket!Kram på er!!!
    Folk är verkligen inte kloka! Älskar din blogg!!
  • Ullis 10

Hm.. Jag e sugen på rosa eller marin jag.. Fonda alltså. Tvåa annars, antar att de är normala i strl? Ingen som vet om ajabaja e på g?

• Ullis 10

Blå Fonda beställd hos CD undrar om det finns några kvar - alla här verkar ha gått hårt åt lagret?!:)

• Ullis 10

Ja, jag var eg mer sugen på rosa, men marin funkar nästan bättre och jag har inte så mycket i den färgen. Misstänker att det blir mkt rosa ändå:)

• Ullis 10
    Stargirl skrev 2010-01-21 15:37:38 följande:
    Thank god....
    :)!! Inom en timme! Andas!
  • Ullis 10
    Stargirl skrev 2010-01-21 15:43:01 följande:
    Gaaah en timme.....att de ska vara så långsamma med nysläpp
    Ja, jag ville vänta på dem, men kl 0647 imorse klarade jag det inte utan beställde på CD!:)
  • Ullis 10

Skitkul -kommer ej in på ajabaja- däremot, har de lagt in ett önskemål om att folk ska låta bli refreashknappen, de är så överbelastade att de inte kan lägga in!!:) Står på bloggen, likaså vilka styles som kommer!

• Ullis 10
    Minatre skrev 2010-01-22 20:27:44 följande:
    Mina har inte heller kommit och jag beställde samma dag de släpptes
    Inte min heller..
  • Ullis 10

Har inte läst tillbaka, men... Har ni fått era Fonda dressar från Country Dreams?

• Ullis 10

Ja, inväntar också en blå! Var så inställd på rosa, men ändrade mig!

• Ullis 10
    Stargirl skrev 2010-01-25 14:10:22 följande:
    Vad tycker ni....Jag var i min lokala butik för att köpa ngt. Där ser jag att de hängt en massa 327 or och annat från hösten bland nyheter. Där står stora lappar NYHETER ej rea. Jag sa att jag tyckte det var taskigt att sälja dem i tron att de var nyheter till ngn som inte vet. Då sa butiksägaren så här - Vi pratar med våra kunder faktiskt. Då svarade jag att ifall ni berättar att det är en blus från en gammal kollektion du köper så kan jag förstå men jag tror knappast det. Butiks ägaren svarade att det bara är jag som bryr mig om vilken kollektion varorna kommer ifrån. Jag svarade att jag minsann aldrig tänker köpa grejer från andra märken än Odd Molly från dem då jag kanske köper ngt plagg som är jättegammalt till fullpris. Då blev hon jättesur....jag köper mycket grejer hos dem och inte bara Odd Molly utan även annat.
    Meen. Sure att hon står i kassan o säger: bara så du vet - gammal kollektion! o märket spelar ingen roll,  skulle känt mig lurad om jag sen kommit på vilken kollektion det var o trott att jag köpt nyhet till fullpris o sen en skylt m nyheter som pricken över i! Och den tonen!
  • Ullis 10

Min Fonda dress var äääär du? Såå tyst från C-D...

• Ullis 10

Det tog en evighet för min del, men funkade till slut. Fick inga svar de första mailen.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III